За мене беше неопходно да се остави простор за трансформирање на внатрешната енергија, и така јас морав да создадам однос помеѓу телото и искуството на набљудувачот како оној помеѓу масата на материјалот на скулптурата и празнината.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Ова покажува колку Бојс беше чувствителен за исходот на уметноста и на скулптурата.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Тој го имаше предвид начинот на кој делата беа инсталирани; тој целосно ги објаснуваше своите идеи во овој однос, опишувајќи ја нивната позиција и меѓусебен однос, како тие треба да бидат сместени, и како да бидат изложени во иднина.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Камилски невин поради свои идеи одлежа затвор.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
Бездруго, мој пријателе, анонимниот Балканец Фаик Коница, односно Европеецот Транк Спироберг, имал и други приврзаници на своите идеи покрај, се разбира, Гијом Аполинер и Реми де Гурмон? запраша Камилски, веќе внесен во проблематиката, но без да насети каде цели Татко со историјата на оваа полемика во едно далечно и друго време.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
Правила како се пишува сценарио, правила како се подготвуваш за аудиција, правила како влегуваш на состанок, правила како ги презентираш своите идеи, правила како се поставуваш кон соработниците, правила како водиш преговори, правила како изговараш одделни фрази, правила како и што јадеш на деловен ручек, правила како живееш, размислуваш, дишеш...
„Бед инглиш“
од Дарко Митревски
(2008)
Не беа парите мотивот што го гонеше, дури и да му се нудеа, не ги земаше, зашто со тоа би им дал друг потход на своите идеи, би ги урнал на друго рамниште.
„Бунар“
од Димитар Башевски
(2001)
Кога дојде на сред мост, се сети на својата идеја што случајно му падна напамет и подзастана да види колку е часот.
„Продавница за љубопитните“
од Мето Јовановски
(2003)
Тие, дојдени од странство, каде што биле поврзани со руски анархисти и нихилисти им импонирале на младите ученици со своите идеи и планови19.
„Солунските атентати 1903“
од Крсте Битоски
(2003)
Војниците, командувани од некојси познат на солунчани Арап Бимбаши, истрчале да го скрнават телото на убиениот, меѓутоа, командирот, изненаден од готовноста на херојот да се саможртвува за своите идеи, како и од пројавената смелост и ладнокрвност пред смртта, забранил да се унакажува телото на младиот револуционер, посочувајќи го како пример како треба да се гине за татковината.
„Солунските атентати 1903“
од Крсте Битоски
(2003)
Тој не сакал по својата смрт ниту помен да остане од него, бидејќи сметал дека како индивидуалист се бори и ќе умре за своите идеи, но со тоа не требало да се занимаваат ниту неговите блиски ниту другите.
„Солунските атентати 1903“
од Крсте Битоски
(2003)
Планирајки во прво време своите идеи и акции да ги прошират во повеќе градови во Македонија, Кружокот проектирал да издаде еден хектографиран лист.
„Солунските атентати 1903“
од Крсте Битоски
(2003)
Дома беше тивка и малку како збунета, но подоцна додека работеше беше брза, ефективна, даваше многу свои идеи кои како некое чудо од некаде извираа.
„Белиот јоргован“
од Хајди Елзесер
(2012)
Пол Морисеј и Фред Хјуз во тоа време имаа најголемо влијание на нашиот живот во Фектори и секако, и едниот и другиот имаа своја идеја како би требало да изгледа новата Фектори.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Ги дигитализираш своите идеи и понатаму ги преработуваш и комуницираш со другите наваму-натаму.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Со своите дела, со своите идеи, навики, толку пати дадовте шанса да ве мразат.
„МАРГИНА бр. 19-20“
(1995)
Хундертвасер својата идеја на спиралност ја визуелизирал со макетата „Спирална куќа“, проект кој сè уште не е реализиран.
„МАРГИНА бр. 19-20“
(1995)
Во осумдесеттите години интензивно работи на своите архитектонски проекти, пренесува многу свои идеи од ликовните уметности во градежништвото, а во средината на 80-те настанува неговата позната „Куќа Хундертвасер (Hundertvaser-Haus) во Виена.
„МАРГИНА бр. 19-20“
(1995)
Меѓутоа, сите тие се поврзуваат себеси (своите идеи, чувства, случајноста што се Јапонци) со звуците кои ги прават. Со исклучок на Ичијанаги.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Тука, поблиску до небото на своите идеи, ги ковеше своите планови на големото заминување од кои не можеше никогаш да се ослободи.
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)
Дали Дерида ни ги дава “изворите” на своите идеи?
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Но како можеме да зборуваме за извори во рамките на неговиот систем?
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)