Татенцето беше редок во тој поглед, мислеше со рацете.
„Големата вода“
од Живко Чинго
(1984)
Злосторствата како предодреде ности, женското сојузништво и заговорите, биолошката зададеност, искористувањето на животните, некрофилијата, хиерархијата на протагонистите по пат на физичките (и физиолошки) особини, шифрираното обележување со бои - сето тоа е дел од една опширна програма, Таквите фигури и барокната драматичност на сликите создадени под влијание на европското илузионистичко сликарство демонстрираат една доследност ретка во современиот авторски филм.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Мајка беше ретката во семејството, во пределите на нашите преселби, која умееше без збор, без лелек, без знаци на умора, да си го допира дното на страдањето.
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)
Бидејќи вакви теренски испитувања се значително ретки во нашата држава, покрај првичната цел поврзана стриктно со конкретниот судски спор кој е во центарот на нашата анализа, гледавме ова истражу- вање истовремено да го искористиме и за прибирање податоци „од прва рака“ во врска со [не]запознаеноста на работниците за низа, навидум стручни, а всушност секојдневни прашања со кои тие се среќаваат на работното место (на пример: дали знаат како се формира синдикат на ниво на работодавач?; дали се запознаени како тече процедурата за организирање штрајк?; дали имаат информации за корупција кај трудовата инспекција? и сл.).
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“
од Димитар Апасиев
(2011)