Интернет им овозможува на луѓето од различни култури да ги премостат сите културни и административни пречки.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Во мојата употреба на поимов, различните култури на некој начин се „осудени” една со друга да стапуваат во контакт (сеедно дали тие тоа го сакаат или не) и влијаат едни на други (повторно, без оглед на нивните желби).
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Така социологот Божидар Јакшиќ прави разлика помеѓу мултикултуралноста како коегзистенција на повеќе култури коишто не мораат нужно да доаѓаат во допир, и интеркултуралноста како состојба во којашто различните култури мораат меѓусебно да се толерираат.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Од една страна, феноменот на мешање и преплетување на различни култури изгледа како нешто потполно спротивставено на реакциите на другите култури што вклучуваат војна, разорување и обиди за потполно истребување на други етнички групи („народи”), како во случаите на бивша Југославија, Шри Ланка или Руанда.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Се разбира, тезата на Хантинтон е толку општа (сведување на толку различни култури под заедничкиот именител на иста „цивилизација”), што всушност е недокажлива.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Францускиот теоретичар Пол Вирилио зборува за „дуплирана реалност” (односно, теле-реалност), која подразбира дејствување на нашите сетила на далечина (т.е., ние денес гледаме, слушаме, дури и чувствуваме на далечина, преку технологијата).13 Така технологијата и технолошката револуција во сферата на информации отвораат цела низа можности за сретнување и меѓусебно проникнување на различни култури.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Од друга страна, културите што го немаат трауматичното искуство на средба со други, различни култури, не се идентификуваат себеси како одредена култура, туку својата култура едноставно ја проектираат како модел за целото човештво и за сите други култури. 136 okno.mk Токму во оваа смисла, одредени култури се воспоставиле како доминантни во однос на други.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)