На испитаникот му се вели дека ТВ мрежите сакаат да добијат повратна информација за квалитетот на своите програми.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Тие претежно се концентрирани врз проблемите на локалните заедници, а помалку на поединецот како потрошувач.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Сега глетката се појавува во тридемензионална форма и за да се види потребни се специјални очила (техниката инаку успешно е испробана во кино-салите).
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Во развиеното конкурентско окружување во современиот пазар само ретките и храбрите непромислено се обидуваат да емитуваат телевизиски или радио спот, да објават печатен оглас, да постават пропагандно пано на автопат, да лансираат нов дизајн на амбалажата - а претходно да не извршат тестирање на креативните решенија.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Комерцијалните станици претежно заработуваат пари со емитување на пропагандни спотови; другите извори се: спонзорите и сопствената дејност (агенциски услуги, снимања, озвучувања на манифестации и сл.).
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Студијата која ги обработува основите во тестирањето на пропагандните пораки укажува на следното: 1) ефектот на пропагандната креација не може да биде измерен доколку барем два пати не е изложен на перцепцијата на целниот сегмент на побарувачката (терк); 2) секое препознавање на целите на истражувањето од страна на испитаникот ја докажува погрешно избраната метода; 3) секое истражување се спроведува со споредување на резултатите од контролата и експерименталната група; 4) тестот на присеќавање се прави како со така и без помошта на испитувачот; 5) се мери степенот на преференција во одредена група производи; 6) се мери поттикот за купување и се утврдуваат конкретните причини; 7) тестирањето се спроведува на еден дел или пак на целиот пазар.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Нови техники на огласување SKYWRITING Станува збор за една од тнр. „out of home“ техники на огласување.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Се состои во тоа со помош на специјални прожектори, среде бел ден, па и на најголемо сонце, по небото да се испишуваат пропагандни пораки со букви големи 400 метри!
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Некомерцијалните станици немаат право да емитираат пропагандни пораки, но можат да се поврзат со спонзори.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Отприлика полнотијата на амбалажата на просечниот сонувач на Американскиот сон... м Дали гласаш?
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Која е минималната цена да изрецитираш куса пропагандна порака за било која партија?
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Како ти изгледа меѓусебната контаминација меѓу културата и политиката?
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Гласам. Пропагандни пораки не би рецитирал. Цена?
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Овие манифестации беа под строга идеолошка контрола на Партијата и завршуваа како своевидни соц-реалистички илуминации на стилизираниот фолклор, со јасни пропагандни пораки и цели.
„Атеистички музеј“
од Луан Старова
(1997)
Затоа андерграунд уметникот се зафаќа со продуцирање на филмови со што делумно ги неутрализира затупувачките пропагандни пораки на индустријата за филм контролирана од моќните мултинационални компании и од разните политички режими...
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)
Татко ми со години го криеше неговиот глас, првин од нас, неговите деца, од мајка ми, за да не сее премногу немир во нашите души, првин сакаше да ги филтрира тешките пропагандни пораки, кои секогаш целеа да ги доградуваат душите на луѓето како со чекан.
„Времето на козите“
од Луан Старова
(1993)