Цената се знае: прогонство, гетоизација, проклетство, виолетова ѕвезда, главата на кланица... ... 198 Margina #11-12 [1994] | okno.mk На пошироката публика, се разбира, Џарман ѝ е попознат по филмовите отколку по сликите.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Меѓутоа, уште од детството и во текот на адолесценцијата, сликањето, како и проблемите на сликарството воопшто, беа негово примарно интересирање.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Преку сценографиите всушност тој и доаѓа во контакт со филмот, во 1970 г. се запознава со можностите на супер- осум камерата и го снима својот прв филм.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Девојките од Челзи претставува кулминација на неговото дотогашно творештво и успева да ја заинтересира пошироката публика, но истовремено и да го обележи крајот на неговото занимавање со филм.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Девојките од челзи и комерцијализацијата Иако спаѓа во авторите чиј севкупен опус е многу позначаен од поединечните остварувања, Ворхол во 1966 направи филм кој е секако најрепрезентативен за неговата работа.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Дури во шеесетите години бавно започнува Хармсовата фактична рехабилитација; необјавените текстови почнуваат да се публикуваат и да предизвикуваат внимание отпрва само во русистичките кругови, а подоцна и меѓу многу пошироката публика. (од книгата ДАНИИЛ ХАРМС, НУЛЕ И НИШТИЦЕ; приредувач: Дубравка Угрешиќ, ГЗХ, Загреб, 1987) 1994 „Темлум” објави едно книжуле на Хармс, интересно како поради „спојот” на „детскиот” и „возрасниот” Хармс така и поради концентрираната атрактивност на одбраниот материјал.
„МАРГИНА бр. 3“
(1994)
И навистина, не само што Хичкоковите американски филмови добиваа сѐ поширока публика, тие во секој поглед беа и полични и позрели, поосмислени и пооригинални, повешто направени и посериозни дела од сите оние што ги создаде во „зрелото доба”.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Би можеле да се наоѓаме исто така и во некоја хотелска соба во Лондон, или било каде на друго место.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Отсекогаш сум сакал да допрам до што поширока публика.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Има многу пречки што можеш сам да си ги поставиш, како извесни табу симболи и зборови, и да гарантираш дека твојата порака нема да биде чуена.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
„Некој актер, актерка или режисер може да биде сакан од театарската критика, па дури и од пошироката публика, но никогаш нема да стане ’голем’ ако не го прифатат театарските бифеа“ ќе напише Р. Шербеџија во неговата автобиогравска книга „До последен здив“.
„Календар за годините што поминале“
од Трајче Кацаров
(2012)
Постојат внатре институциите и не се видливи за пошироката публика.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)