Продолжував да размислувам: на што запрело нивното внимание, што ги предизвикало на ваква постојана провокација.
„Атеистички музеј“
од Луан Старова
(1997)
Веројатно постојаните провокации, исцрпувањето со жедта и неподносливата храна, Х.Х. требаше да ги координира во дослух со Централата и другите протагонисти.
„Атеистички музеј“
од Луан Старова
(1997)
Заборав Дејствувањето на виенските Акционисти претставува радикален протест и пречекорување на табуата до таа мера што никогаш не било интегрирано во општествена или уметничка смисла, па поголемиот дел од апострофираната телесна уметност беше: „постојана провокација на општествените структури коишто реагираат со отфрлање - што е еден од главните ризици за уметниците по 1969 г.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Презенцијата мора да се сфати многу посериозно од репре зентацијата.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)