Од 1990 г. таа мина низ серија јавни пластични операции во рамките на проектот Реинкарнацијата на Света Орлан, за да го трансформира своето тело (себеси?) во ново суштество, моделирано според Венера, Европа, Дијана, Психа, Мона Лиза.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Тоа, се разбира, е благодарно подрачје за некои современи мрежни проекти и перформанси коишто се структуирани како непрекинато откривање на опскурното под површината на убавото тело.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
“ пример 3 Orlan Орлан е француска уметничка чиешто најпознато дело е - таа самата!
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Опскурното се искажува во бескрајната пластична операција што ја изведува феминистичката перформерка Орлан; опскурните односи помеѓу идеалните тела се откриваат во меѓумрежниот проект Bodies Incorporated во кој на посетителите на проектот им е овозможена конструкција на сопствени тела коишто потоа дејствуваат низ пропорции и релации на една однапред програмирана корпорација.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)