„Светот навистина изобилува“, објасни тој, „а сите потфати се состојат во сосекувањето на тоа изобилство.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Најпрво, перцептивниот систем го сосекува ова изобилство, или не ќе можеме да преживееме.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Креативноста и лудилото се поврзани со ненормалниот континуитет на свеста и со ускратување од сон.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Сонот овозможува правилни прекиди на сетилно перцептивниот систем кој е нужен за несвесната обработка на податоци - за нашето фантастично помнење; системите за средување, каталогизирање и учитување.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
„Да“, рече Вестенбург. „Вие го прочитавте доверливиот лабораториски извештај за КР-3, зарем не, господине Меим?“
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
„КР-3 е крупен пробив. Кој и да е зафатен од дејството на дрогата, принуден е, сакал- нејќел, да перцепира иреални универзуми, како што кажав, трилиони можни светови наеднаш стануваат, теориски, реални; влегува факторот на случајноста, и перцептивниот систем на опфатената личност одбира една можност, само една од сите што се на располагање.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Тавернер, како и сите ние, станал податок во перцептивниот систем на Алис, и бил повлечен со неа тогаш кога таа преминала во конструкцијата на алтернативните координати.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
„Тоа е многу важно“, рече Вестербург со тон на искреност.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Тавернер не земал КР-3. Алис земала.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Што значи, последица од тоа е што се отвораат просторни коридори кои меѓусебно се ривалски; во нив влегува еден таков збркан перцептивен систем и на мозокот му се чини дека се создаваат цели нови универзуми.”
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
А и ние тргнавме по него, бидејќи сме објекти во неговиот перцептивен систем.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Зазедовме два просторни коридори истовремено, еден реален, еден иреален.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)