Покрај импресивниот напредок на науките во објаснување и предвидување на природните процеси, останува отворено прашањето може ли човековата мисла, свеста и самосвеста како основни елементи на духот, да се фати со „мрежата“ на научното познание.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
(X. Калер) Секој текст е машина со многубројни глави за отчитување на други текстови. (Дерида) okno.mk | Margina #3 [1994] 7 MARCEL DUCHAMP Неврзаноста (слободата) и рамнодушноста се основни елементи, на инаку парадоксниот, дадаистички дух воопшто и на Дишан-овото мислење и светоглед посебно.
„МАРГИНА бр. 3“
(1994)
Но еден заеднички именител секако ги поврзува - обидот да се ослободи проблемот од „метафизичката конструкција“ и да се овозможи еден поширок и поквалитетен филозофски и научен пристап во неговото надминување.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Ненасилно задирање Постојат два, да ги наречеме, основни елементи на оваа уметничка акција - едниот се парите, а другиот е прашањето на сопственост и, посредно, односот на уметничкото дело (уметникот) и набљудувачот.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
Имајќи ги пред себе овие основни елементи, човек лесно може да ја разбере, ако веќе не ја разбрал, структурата на Океанското општество во општи црти.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Според таа претпоставка (за чии детали ве упатувам на својата книга), “moustiques domestiques” веројатно претставува магичен звук на кој, поради римата, целта му е да ни го сугерира дополнувањето кое е неопходно за вториот дел од реченицата: “Demi-stock de mystikue”, додека “la cure d’azote sur la cote d’Azur” упатува на воздухот како основен елемент на алхемискиот опус, благодарение на кој може да се заслужи „cote d’azur“ (Азурниот брег), т.е. Небото.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Се собираат идеи и збирови слики, “сличности” и “различности”, значи основните елементи за нам веќе познатата Голема вештина на комбинирање. (...) Денес е тешко и да се замисли славата на тогашните истакнати кончетисти.
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)