општествен (прид.) - структура (имн.)

Во ова воено подведување и проводаџиство учествуваат сите машко-воени, патријархални структури во земјата, а најмногу српскиот националсоцијалистички и хрватскиот клеронационалистички клин, што го забија во народното тело, не допуштајќи телото да се развие во една несудбинска, рационална, демократска општествена структура, па ни по цена на смрт на самото тело.
„МАРГИНА бр. 36“ (1997)
Би требало тоа распаѓање да се прет­вори во жесток процес, во насилна смрт, по пат на исмевање, преди­звику­ вање, повеќекратна симулација која што ритуалот на смртта на универзи­тетот би го понудила како модел на распаѓање на севкупното општество, заразен модел на напуштање на секоја општествена структура, во кој смрт­та конечно би го извршила своето пустошење кое што штрајкот очајнички се обидува да го оствари, во дослух со системот, успевајќи во најдобар случај да ја претвори во бавно, успорено изумирање, кое што дури веќе не е ни можно наместо некоја субверзија, некоја офанзивна реверзија.
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Да, мој пријателе, реков среде европска Сорбона дека само руската школа може успешно да ја изврши таа мисија, благодарејќи на новата концепција која ја наложува самиот живот зашто само нејзините општествени структури ги претпоставуваат во нив самите, новата политехничка школа на трудот!
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Тие луѓе претежно се анархо-либертери okno.mk | Margina #17-18 [1995] 131 коишто немаат поим за општествените структури и кои мразат било какво вплеткување на државата.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
Тие не се формирани во цврста национална единица.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
Тие се групи народ поврзани со географскиот фактор, со слична општествена структура и со историско минато.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
Заборав Дејствувањето на виенските Акционисти претставува радикален протест и пречекорување на табуата до таа мера што никогаш не било интегрирано во општествена или уметничка смисла, па поголемиот дел од апострофираната телесна уметност беше: „постојана провокација на општествените структури коишто реагираат со отфрлање - што е еден од главните ризици за уметниците по 1969 г.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Презен­цијата мора да се сфати многу посериозно од репре­ зентацијата.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Во мрак, безгласно, ко мафијаши, иако дури ни стил немате, било каков ритуал на заедништво, бидејќи и самите, кркајќи прасиња, си забивате ножеви меѓусебно, без апсолутно никаква идеја за некаков поглобален концепт и напредок, гол егоизам во полн замав, ко во најрудиментарни општествени структури.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
Ереста, што била во услови на морален монопол предмет на екскомуникација, со зацврстување на плурализмот на мислења во демократските општества стана носечка идеја на изградбата на општествените структури.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Етичките цели на однесувањето, особено во приватната сфера, при тоа не беа никаков исклучок.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Селективноста (изборот) - hairesis е бирање на нешто - стана основна претпоставка за однесувањето на слободните луѓе секаде каде што не била јасно забранета.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)