Поради нивната општа важност за овие теории не е невообичаено да се применуваат врз самите себеси.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Од една друга гледна точка, спореди Jakobson, Essais de linguistique générale (фр. пр. p.116). превод: Ана Димишковска Трајаноска 56 Margina #11-12 [1994] | okno.mk Греам Прист (Graham Priest) Дерида и самореферентноста Australian Journal of Philosophy Vol. 72, no. 1; March 1994 Философите имаат обичај да произведуваат теории што се однесуваат на теми од општа важност како што се, на пример, вистината, значењето, знаењето И така натаму.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Спореди, на пример, E.P., pp., 126, 148, 355, итн.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Очигледно е дека овде постојат општи теми кои заслужуваат внимание; сепак, сега немам намера да расправам за нив.1 Мојата цел е да проценам (или барем да започнам со тоа) на кој начин еден современ философ се вклопува во оваа схема: Дерида.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Градот, меѓутоа, секогаш имал важна улога во историјата, така што оваа промена само ја зацврстува неговата општа важност и го означува почетокот на урбаноцентричната епоха.
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)
Така на пример, Кант за не(среќа) вели дека за нештата по себе не може да се зборува, на тој начин зборувајќи за нив; или Витгенштајн од Tractatus-от објаснува извесни факти за структурата на јазикот, светот И врската помеѓу нив, со поента дека таквите факти не можат да се изразат.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)