Исткаен (главно) од сеќавањата и од копнежот, од имагинарното и од неискажливото (од тишина, огромни количества кондензирана и знаковита тишина!), фамозниот љубовен dis-cursus како целосно да се идентификува со решавањето на квадратурата на кругот: најтаинствените работи мора да ги дефинира со изабени/истрошени зборовни формули.
„Потрага по Елен Лејбовиц“
од Луан Старова
(2008)
Опстанокот, пишува Лифтон, зад себе ја остава „втиснатата смрт“, која е проследена со „јанѕа од смртта, страв од смртта, и со вина на преживеаниот“, вина што изискува „чувство на долг и одговорност спрема смртта“.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Многу од нив започнуваат експеримент со различни дроги и стекнуваат одредени искуства.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Во онаа прва книга од Твојата балканска сага зборувам за Татковите книги, се разбира! нејзините вистински протагонисти, Твоите родители, одвај и да разменуваат некакви зборови.
„Потрага по Елен Лејбовиц“
од Луан Старова
(2008)
Оваа творба на „заедништво“ со помош на над-сили и со својот фатален механизам на интеграција претпоставувала две работи: прво, дека сè уште има сили коишто можат да се придвижат за тоа; второ, публиката морала да биде изолирана од одредени искуства, рефлексии и разлики за да се сочува потребната наивност на доживувањето.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
Бидејќи со љубовта и тоа со нејзините најразлични видови и појави! сите имаме одредени искуства, како и одредени знаења за неа, лесно ќе се согласиме со Барт.
„Потрага по Елен Лејбовиц“
од Луан Старова
(2008)
Преживувањето исто така предизвикува „психолошка вкочанетост“, којашто ги онеспособува можностите на единката да чувствува и да конфронтира одредени искуства, и ги намалува основните ментални функции на симболизација.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Негативни искуства: потребно е одредено искуство за да се натера жапчето да пушти сок и да се знае колку е доволно да се земе.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)