Или, искажано на поинаков начин, ако прифатиме дека изразува некои одредени гледишта (оние кои јас ги резимирав), тој изразува нешто што, доколку е во право, не може да се изрази.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Како тогаш ние треба да го разбереме она што тој го вели доколку како такво не постои ништо што тој вели?
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Во своите проучувања на Дишан, на кои ги упатувам читателите што сакаат подетално да се запознаат со одредени гледишта (Дишан invisibile, Roma, Officina, 1975, Essendo dati: 1. la feme 2. il sesso, Avanguardia di massa, Milano, Feltrinelli 1978), заклучив дека алхемијата е еден од основните клучеви за да се сфати неговата уметност.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Проблемот е сличен на оној во кој се најде Кратил во истоимениот Платонов дијалог.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)