нов (прид.) - општествен (прид.)

Овој контекст и развиената субјективност се вистинскиот темел на нашиот нов идентитет, кој јасно се обликуваше (исто така во форма на нови општествени, политички и културни инфраструктури) во последните десетлетија на ова столетие.
„МАРГИНА бр. 36“ (1997)
Најмалку, во новата општествена средина тој ќе се чувствува не на своето место.
„За македонцките работи“ од Крсте Петков Мисирков (1903)
Според М. Фуко, оваа мисловна стратегија е филозофски израз на новите општествени практики кои ги исклучуваат лудаците од сферата на јавноста преку правна дисквалификација.
„МАРГИНА бр. 3“ (1994)
Со оглед на Тасо, пред сѐ на поимот кончето можеме да му најдеме нова општествена димензија.
„МАРГИНА бр. 26-28“ (1996)
Некои се веќе организирани во групи на врвот на новите општествени случувања и се обидуваат да ⥊ дадат на иднината барем една позитивна нота.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Заедно со тинејџерската поп култура, што ја пропагира MTV се појавуваат и нови општествени облици и начини на комуницирање меѓу нив.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Во минатото, барем, отсекогаш сум инсистирал дека да се биде геј апсолутно нема никаква нужна врска со ништо друго освен со геј- сексот. ‌По тоа, мислам, дека бев типичен за својата генерација – односно, типичен за геј- мажите што излегоа од плакар на средината од 1970-тите, шест години по Стоунволскиот бунт во 1969 година, во времето на геј- ослободувањето што тие безредија го воведоа и кога во најголемите градови се појавија нови општествени геј- светови.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Следејќи го Фуко, предлагаме со термините кибернетичар, кибернаут, да се означи еден нов модел на човечко постоење и еден нов општествен поредок.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Киберпанкер, мора да се признае, е ризичен термин.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Толеранцијата не е контемплативен став, што дели проштевања на сѐ што било и што е.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Треба, значи да се слуша тревата како расте, да се поттикнат сокриените можности, да се разбудат сите склоности кон заедничкиот живот што ги чува историјата; исто така треба да бидеме подготвени, без изненадување, без отпор и без опирање да се соочиме со необичното, што сигурно ќе го донесат тие нови општествени изразни облици.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Тоа е динамично држење што овозможува да го забележиме, да го разбереме и да го забрзуваме она што сака да биде.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)