На пример, користев системи кои овозможуваат реконфигурации на разни начини, а јас само обезбедував оригинални музички звуци или елементи од кои потоа системот исфрла нови стилови.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Секако, нови стилови на хипермажественоста се имале појавено кај геј-мажите многу порано, по Втората светска војна; изгледа во тој период се популаризирале преку новите друштвени мрежи што не сакајќи се создале благодарение на масовните мобилизации во војната и на баровите во крајбрежните градови што ги опслужувале припадниците на војската.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Неколкумина млади, образовани, крајно сензибилни сликари, вдахновени со антикласицистичко самоволие, бараат нов стил.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Во такви околности, немаше ништо поскандалозно и понепростливо отколку типот со кој излегуваш да ти се појави на романтична вечера со обетка – што не значи и дека не се случувале такви катастрофи.
Да скратам, постоунволското машко геј-живеење беше дефинирано од појавувањето на една нова мажествена практика на родот и сексот без определени улоги, од која произлегоа еден нов стил и еден нов облик на живеење, отелотворени во геј-клонот и во буч-геј-мажот.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Очекувам дека во тој простор уметниците треба повеќе да работат во иднина. ñМожеме ли овој нов стил да го наречеме “интерактивна музика”?
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Гемиџиите решиле атентатите да започнат на 15 април т.е. на 28 април по новиот стил 1903 година.
„Солунските атентати 1903“
од Крсте Битоски
(2003)