Тоа е веројатно една од причините што творците неретко посегнуваат по дрога или алкохол, верувајќи дека овие супстанци творењето го чинат побрзо и полесно, а имагинацијата ја збогатуваат со нови содржини, сакајќи што побрзо да создадат дело кое и инаку е предодредено да се роди, само нешто подоцна.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
113 преку тоа да постигнат ни помалку ни повеќе туку еден поинаков начин на размислување и делување: „Доколку човек се соочи со нови содржини во рамките на старите форми на презентација, и доколку постои можност тој да ги разбере, може да се претпостави дека во иднина тој ќе почне да се сомнева во исклучивоста на еднонасочните информации.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)
„The Casual Passer-By I Met at 3.01 pm, Philadelphia, April 9, 2007.“ Slought Foundation Online Content. [11 October 2007; Accessed 15 May 2008]. < http:// slought.org/content/11365/ >.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)
Во изборот на облиците на уметничкото изразување очигледно учествуваат некои други диспозициони фактори со психолошко потекло, сѐ уште недоволно познати, кои дрогата само ги енергизира или збогатува со нови содржини, олеснувајќи им на бројните несвесни содржини да допрат до оној дел на личноста, познат како Јас, од кој можат да бидат препознаени во симболична или конкретна форма. 156 Margina #8-9 [1994] | okno.mk
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Од тој момент активноста на големосрпските елементи во Македонија добиле нови белези и нова содржина.
„Британските воени мисии во Македонија (1942-1945)“
од Тодор Чепреганов
(2001)
Така и се случи. Натамошниот живот на Марија беше исполнет со нови содржини.
„Омраза - длабоко“
од Драгица Најческа
(1998)