Задниот дел од поткровјето постепено стануваше Билиева област. (Били беше еден од првите Фектори- момци).
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Она што навистина ми пречеше се телевизијата и радиото кои ги програмираа луѓето да бидат тажни. (...) Неколку месеци подоцна дознав дека зградата на компанијата за куки и јажиња ќе биде раселена, па затоа во ноември најдов друго поткровје каде Џерард и јас ја пренесовме целата опрема - платното, боите, четките, ситата, работните плочи, радиото, крпите, сѐ - во новиот простор кој наскоро ќе стане Фектори. (...) Фектори беше голема околу 20х30 метри и имаше прозорци свртени кон југ.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Ми беше мило што Кенеди беше претседател; беше симпатичен, млад, паметен - но не ми значеше многу што е мртов.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
И покрај тие нешта, кои требаше да му дадат на тој нов простор идентитет на човечка населба, тој претставуваше безличен геометриски свет.
„Невестата на доселеникот“
од Стојан Христов
(2010)
Мајсторот читаше – „Вие понудивте пред мене нов простор, за кој ни не сонував дека постои.
„Младиот мајстор на играта“
од Александар Прокопиев
(1983)
И третата, и најмоќна, создавањето нови простори за истражување.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
За Британците федерацијата претставувала отстранување на дотагашниот одбранбен механизам, спротивставените интереси на Југославија и Бугарија кон Солун, со што Солун би станал исклучиво заедничка цел, т.е. „општојугословенски интерес“.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“
од Тодор Чепреганов
(2012)
Можниот југословенско-бугарски договор за федерација отворал нови простори за акција на Југославија и Бугарија во тој правец.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“
од Тодор Чепреганов
(2012)
Наместо преведувањата да го фиксираат истото значење, тие можат да обезбедат нов простор за игра, да ги прошират границите, и да отворат нови авении за натамошно разликување.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Отвори нов простор за книгите за јагулите, за сметка на просторот за книгите со изветвени идеи.
„Патот на јагулите“
од Луан Старова
(2000)
Покрај рационалната одлука, донесена во последниот миг, по укажувањето на Гури Порадеци дека се работи за живот или за смрт, ако не се избега преку граница, кај Татко тоа будеше некаков внатрешен порив, да ѝ се предаде на фугата на егзилот, во потрага по нови простори, по нови времиња, по првото бегство во животот.
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)
Нема сомнение, кога конечно ќе се вселите во овој нов простор, тој сигурно нема да наликува на дом; повеќе ќе биде како хотелска соба, и покрај фактот што ви обезбедува засолниште и дури и луксузи што порано не сте ги имале.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Луѓето сè уште мислат на стар начин за овој нов простор.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Обидите за моќ-контрола од деведесеттите ќе се одвиваат на екраните во дневните соби на поединците.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Припадниците на новата раса ќе ги обликуваат, изумат, дизајнираат реалностите во коишто живеат. Margina #32-33 [1996] | okno.mk 59 ДИЗАJНЕРСКИ ОПШТЕСТВА НА 21 ВЕК Кој ги контролира екраните ги контролира мислите на екранските гледачи.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Сега тие мигрираат, не во нов простор, туку во широко отворено ново време.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)