нов (прид.) - можност (имн.)

Често се обидував, од лекарите, како и од братот медицинар, набрзана да навлезам во некои медицински тајни, во потрага по некаква нова можност Татко да живее што подолго.
„Тврдина од пепел“ од Луан Старова (2002)
Татко, рефлексно, ќе му одговореше негативно, ако не беа повторно во прашање сиџилите, новата можност да трага по нив.
„Тврдина од пепел“ од Луан Старова (2002)
Неколку минути пред смрта, повторно да се родам, на работ на животот на почнам да живеам.
„Жонглирање со животот во слободен пад“ од Сара Трајковска (2012)
Парадоксот во оваа драма наречена живот ме научи дека секоја наредна минута е нова можност да изменам се.
„Жонглирање со животот во слободен пад“ од Сара Трајковска (2012)
Кога ќе се најдев во погодна позиција на патот, кога шоферот запираше пред чешма да се олади прегреаниот мотор, добро ќе се напиев вода, речиси до изнемоштеност, како да ми беше мевот резервоар преполн само со вода, зашто којзнае кога ќе ми се укажеше нова можност да се најдам пред друга неконтролирана чешма.
„Атеистички музеј“ од Луан Старова (1997)
Таа малечка икона се чинеше како да отвори многу нови можности во светот на цртањето.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Не можеа да се споредат овие две работи.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Хичкок во текот на својата работа во Америка помина низ многу фази, постојано барајќи нови можности на изразување, одговарајќи на новите предизвици и продлабочувајќи го своето сфаќање за светот.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Набоков веќе не се враќа кон драматургијата, кон театарот, откако ги открил за себе новите можности во монологот пред читателите кои зборувале на англиски.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
До интернетот имаше уште деценија-две, а мобилните телефони сѐ уште не беа ниту на повидок.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Во својата најдобра варијанта, оваа етика се противи на секој облик на хиерархија што може да ти текне да го донесеш со себе.203 Поентите на Керон и на Ворнер за антихиерархиските, комунитарни склоности на машката геј-култура потсетуваат на гледиштата на раниот француски геј-либерационист Ги Окенгем, кој тврдеше дека машката хомосексуалност ја имплицира новата можност за „хоризонтални“ општествени односи, наместо „вертикалните“ што се промовираат од страна на хетеросексуалната репродукција и сродност.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Енклавите Кастро, Фолсом и Полк Стрит во Сан Франциско не беа населени со типови што чекале да се отвори работно место во некоја центарска адвокатска канцеларија или на Универзитетот на Калифорнија во Беркли (иако имаше таму и многу правници и професори).
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Новите урбани мигранти беа, главно, луѓе со скромно потекло кои, во времето на релативниот просперитет што ги обележа крајот на 1960-тите и почетокот на 1970-тите години, можеа во Калифорнија да ги најдат истите неквалификувани работни места што ги имале во Ајова или во Алабама.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Со месеци или со години штеделе пари и најпосле се доселиле во големиот град, каде што разумните станарини во геј-маалата што се создаваа во некогашните етнички, работнички или постиндустриски делови им овозможуваа на луѓето како нив да се издржуваат работејќи како келнери или како медицински сестри, а, сепак, да живеат во урбан геј-центар – макар што можеби мораа да го делат станот со неколку цимери за да ја делат киријата.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
И покрај тоа, можеа да ги претворат геј-животот, геј-сексот и геј-културата во средишта на своето живеење и можеа да си го градат животот околу тие нови можности.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Моите дипломатски мисии во суштина ги разбирав во откривањето на новите можности на пријателството во напорот да се издржи, осмисли и пренесе човековата судбина.
„Амбасади“ од Луан Старова (2009)
Верноста кон пријателството можеби е најубавото што постои во животот.
„Амбасади“ од Луан Старова (2009)
Кога Теремин прикажа инструмент со вистински нови можности, тереминистите дадоа сѐ од себе на инструментот да му дадат звук од некој стар инструмент, со тажно нежно вибрато, мачејќи се на него да ги изведат ремек-делата на минатото.
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
Тој го стори тоа со соучесништво на цела плејада крадци кои му ја поткраднуваа продавницата, на купувачи кои планирано и постојано купуваа на вересија и на пожари што ги пеплосуваа оние стоки на татко ми, кои не беа разграбани од крадците и од купувачите.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
Крадците, купувачите и пожарите долго време стоеја како yид меѓу мене и татко ми и јас ќе останев неписмен да не им паднеше на моите постари сестри забавна мисла, што им нудеше нови можности: да се зафатат со моето образование.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)