Оваа стратегија го има за цел создавањето на нови субјективни позиции а исто така одговара и на прашањето како да се пронајдат нови модели за себството.
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)
Ваквиот развој ја означи победата на неразграничената геј-сексуалност над една претходна, дискредитирана, женствена геј-култура, од која долгоочекуван и добредојден засолн беше новиот модел на машкиот геј-идентитет сосредоточен на сексот.
Не е чудо што во заразната атмосфера на тие славни дни при крајот од 1970-тите, пред сидата и пред подемот на Новата десница, кога секс имаше насекаде (ако човек уште немаше триесет години, ако беше урбан, буч и не баш лош за око) и кога се чинеше дека утопијата е, ене, тука зад аголот – не е ни чудо, велам, што на младите геј-мажи како мене Џуди Гарланд не им вршеше многу работа.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
А: Тогаш, претпоставувам, вие пак му пишавте на производителот, го проучивте новиот модел и ја компониравте и снимивте втората песна, „Јас не можам да бидам отсвирена на грамофонот 2”.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Така, Ракот возбудено ми раскажа за неговиот нов модел и јас му ветив дека ќе поминам да го видам.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Следејќи го Фуко, предлагаме со термините кибернетичар, кибернаут, да се означи еден нов модел на човечко постоење и еден нов општествен поредок.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Ж: Едноставно, денеска сте брилијантен, Ахиле!
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Киберпанкер, мора да се признае, е ризичен термин.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Ова исто така може да се примени и на новите модели за користење на земјата, како на пример трговските центри, забавните паркови и големите станбени комплекси, универзитетите, болниците и корпорациите кои ги замаглуваат границите меѓу јавното и приватното.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)
Види Gary T. Marx, “Some Conceptual Issues in the Study of Borders and Surveillance, in Global Surveillance and Policing: Borders,” Security, Identity, ed. Elia Zureik and Mark. B. Salter (Cullompton: Willan, 2005), 13. 56 David Lyon, “The Border is Everywhere: ID cards, surveillance and the other,” in Global Surveillance and Policing: Borders, Se- curity, Identity, ed. Elia Zureik and Mark. B. Salter (Cullompton: Willan, 2005), 67. 43 „Спротивно на трендот од последните неколку децении, многу општествени граници се сега потешки за преминување – било да станува збор за влегување во друга земја, соседство или зграда, барањето на емиграциски статус или статус на азилант или информации – додека некои лични граници се полесни за преминување како резултат на новите закони како што е Patriot Act“.57 Всушност, токму личните граници стануваат попропустливи, а не општествените, што има негативен ефект врз човековите права.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)
Најчестиот одговор на поборниците и поборничките на кусо би го резимирале вака: популарната култура само го зацврстува веќе постоечкото однесување и погледи, а ретко создава нови модели.6 Несомнено еден од критичарските евергрини е влијанието на телевизиското и општо медиското насилство врз однесувањето на (пред сѐ младите) гледачи и гледачки.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Веќе тогаш водечките медиуми во еден глас трубеа ист рефрен, како што тоа денес го прават највлијателните корпоративни племенски тапани.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Иако во последните години оваа полемика повторно се степенува, првите подвизи на критиката од овој вид имаат корени во педесеттите, во росните години на рокенролот.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)