За Марија беше интересно што нејзиниот малечок Карл многу брзо се прилагоди на новите лица и на новиот начин на живот.
„Омраза - длабоко“
од Драгица Најческа
(1998)
Таму го видов своето ново лице.
„МАРГИНА бр. 19-20“
(1995)
Нејзиниот воз не застануваше на ниту една станица, иако пероните беа преполни со нови лица.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Момчињата одеа некаде – сите различни, а сепак во тоа минување што го гледав, држејќи се за мајчината рака, тие ми заличеа на река од лица кои се претопуваат во други, нови лица – некои од нив ги правеа можеби своите судбински чекори, и сето тоа изгледаше толку неминовно, таа колона што заминува без повраток, неизбежно.
„Младиот мајстор на играта“
од Александар Прокопиев
(1983)