Концептите се изразуваат со зборови што се јавуваат во оригиналниот текст, но тие добиваат целосно ново значење.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Од деконструкцијата се очекува да го подрие текстот на следниов начин.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Во следното ниво, сега обата члена на парот се на рамна нога, треба да се испита самата подлога за дистинкцијата помеѓу p И не-p, И да се покаже дека таа е лажна антитеза.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Постои простор помеѓу нив во кој се протегаат некои нови концепти, кои И го обединуваат И го раздвојуваат парот, но кои не можат еден на друг да се редуцираат.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Ова ниво е наречено изместување.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Во многу погледи тоа потсетува на третото ниво од Хегеловата дијалектика.5За новите концепти за кои станува збор може да се каже дека ја трансцендираат (aufhebt) опозицијата; тие често се нарекувани неразрешливи според слабата аналогија со Геделовата теорема.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
„Естетика - да, етика - не“, како да вели Гринавеј, длабоко свесен дека токму игнорирањето на досегашниот, „христијански“, етички концепт (полн со лицемерие, одминати вредности, петрифицираност) може да значи барем назнака за еден друг, посоодветен на ова време на дезориентираност, па и ако го наречеме „естетика“, тој нов концепт, таа нова вера.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Филозофијата не е комуникативна, како што не е ниту контемплативна или рефлексивна: таа по природа е креативна или дури револуционерна, со оглед на тоа дека не престанува да создава нови концепти.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Овие нови концепти на “вештачка реалност”, “ВР” и “cyberspace”, коишто ги воведоа Myron Kruger, Jaron Lanier и William Gibson, ја променија нашата претстава за двопластната стварност - духот наспроти материјата -, за којашто филозофијата тврдоглаво се држеше со векови.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Тоа едноставно е здрава одлука да се зборува за постмодернитетот повеќе отколку за доцниот модернитет, без нужното прифаќање на секоја глупост напишана во име на постмодерната теорија.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Вие можете да се држите настрана, од надвор да набљудувате што се случува и да употребувате нови концепти, артикулации и модели.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)