Без ироничен занес го гледам секој метар од патот што го изодев, центарот на светот е далеку, а јас во таа потрага тргнав низ невремето на судбината.
„Жонглирање со животот во слободен пад“
од Сара Трајковска
(2012)
Авантури што го одземаат здивот, непознати брегови, далечни светилници, сино небо, слатки мириси на мед и јасмин, почеток на нови задоволства.
„Жонглирање со животот во слободен пад“
од Сара Трајковска
(2012)
Ете зошто кога бродвејскиот мјузикл ќе добие поексплицитни геј-теми – на пример, кога ќе се воведат ликови што се геј-мажи или дури и ако се направи цел мјузикл за геј-животот (како во случајот со La Cage aux Folles) – тоа не успева од самиот мјузикл да направи позадоволителен носител на геј-желбата, какви и да биле новите задоволства афирмативни за идентитетот, што, сепак, ги овозможува овој нов геј-мјузикл.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)