нејзин (прид.) - историски (прид.)

Во овој есеј, сакам да ја теоретизирам деструкциската уметност во термините на нејзиниот сурвивалистички дискурс, како и контекстуализацијата на нејзиниот историски проект.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Вие не можете комплетно да ја напуштите нацијата како идеја или како политичка структура, но можете да ги обелодените нејзините историски ограничувања за нашето време.
„МАРГИНА бр. 4-5“ (1994)
И покрај фактот што и американските и британските мисии биле испраќани само како воени мисии со основна задача да организираат и изведуваат воени операции во окупираните територии и да овозможат испраќање воена и друга помош за да им се нанесе поголема штета на нацифашистичките окупатори, тие не можеле да не испраќаат и такви извештаи во кои јасно се гледало следењето и на политичките состојби и намери на политичкото и военото раководство на НОВ и ПО на Македонија.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
Според информациите на Радиото, во настапите во Софија пред претставниците на БРП македонските претставници, а и Светозар Вукмановиќ-Темпо, известува Дикинсон, истакнувале дека сакале да видат "…слободна Македонија, обединета во рамките на нејзините историски граници".
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
Маргина 37 57 едно широко антрополошко поле, каде што фразата „деструкција-во-уметноста“ ги истакнува процесите што ги одредуваат праксите на терминот внатре во самата институција на уметноста.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Македонија, во нејзините историски и етнички граници (Источната откај Тракија тргнува од утоката на Места, ја пресекува нејзината делта и одејќи пругоре по реката стигнува до местината длабока клисура.
„Потковица на смртта и надежта“ од Миле Неделкоски (1986)