Кај Ворхол, када рот, секвенцата и ролната претставуваат идентични целини; тој доследно ја задржал секоја снимена сликичка, дури и деловите од филмот што се осветлени при промената на лентата (со што јасно е обележан нејзиниот почеток и крај).
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Со други зборови, во најголем број Ворхолови филмови нема монтажа под нивото на ролната.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Ако човек за нејзин почеток го одреди почетокот на западниот лак, зашто може и поинаку да постапи: за почеток на Потковицата да го одреди почетокот на источниот лак, па одејќи околку наоколу и само по сртовите да стигне до Долга Чашма.
„Потковица на смртта и надежта“
од Миле Неделкоски
(1986)
Во заветрината, во најбујното, жуборат Виданови Извори.
„Потковица на смртта и надежта“
од Миле Неделкоски
(1986)