Пред очите и излегоа светите ликови на мајка ѝ, татко ѝ, брат ѝ, а како последна утеха ѝ излезе ликот на нејзиниот избраник Стојана со целата негова овчарска младост, свежина, бујност и убавина.
„Калеш Анѓа“
од Стале Попов
(1958)
Од тој момент кога нејзиниот избраник се појавил во апостолки и без веренички прстен нашата мајка цел живот копнееше по бел фустан и ја замислуваше нејзината свадба.
„Ласа“
од Наташа Димитриевска Кривошеев
(2011)
Тренко секогаш и велеше дека бурмата не е круна на љубовта, туку само симбол.
„Ласа“
од Наташа Димитриевска Кривошеев
(2011)
Навистина беше фантастичен. Не тој, нејзиниот избраник и партнер, туку моделот во излогот.
„Желките од рајската градина“
од Србо Ивановски
(2010)