„Постмодернистичката градба, со цел кратко да се одреди нејзината дефиниција, е соодветна едновремено за барем два различни слоја на население: за ангажираното малцинство што се грижи за специфичните архитектонски проблеми, како и за широката јавност или жителите што живеат на едно место и за кои се важни прашањата на комфор, традиционалниот начин на градба и сопствениот начин на живеење.”
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Нејзиниот земјак, Александар Љапунов, ја направи нејзината дефиниција многу поопшта, и сега оваа просечна мерка е позната како “експонентот на Љапунов”.
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)
Свесната свест на (некои) геј-мажи самата е суштина на тој клинамен, на тој отклон од привлечната тежа на очигледното, на начинот какви што се работите.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Сексуалната различност и дисидентност веројатно може да биде појдовната точка за покатегорично, посвесно, попрагматично застранување од природата и од сѐ што во општествениот свет важи за природно.
„Секогаш кога говорот или движењето или однесувањето или предметите покажуваат извесно застранување од најдиректниот, најполезниот, најмрзеливиот начин на изразување или суштествување во светот“, напишала Сузан Зонтаг пред речиси педесет години, „можеме да сметаме дека имаат ‘стил’“.473 Без стил или облик, нема такво нешто како култура.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
„Застранувањето“ на Зонтаг е токму основата за култура, тогаш – нејзин изворник и нејзина дефиниција.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Како што минувало времето, нејзината дефиниција постепено се заострувала, налагајќи построго избегнување изрази на истополова љубов.54
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
И каде би биле без нејзината свесна свест, без нејзиното сознание за толку многу од начинот на кој си ги живееме животите, а кој им е својствен на конкретни општествени форми?
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Таа е однатре, нужно на страната на културата.
Зашто, што е културата ако не отклонување од природата, од зададеноста на светот, особено од зададеноста на општествениот свет, од очигледноста на човечкото постоење и од сето она што има врска со него, а што непромислено го земаме здраво за готово?
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Соништа, секојдневни случки, сѐ пристига до нас и поминува низ нас. (Уметноста, ако ја сакате нејзината дефиниција, е криминален чин.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)