Валијата му го препрати писмото од мудурот со извесна напомена дека ја истргал војската без да сврти работа.
„Толе Паша“
од Стале Попов
(1976)
И кога Толе еден ден дојде во Полчиште, Митра му ја остави пушката и четничките алишта на Бешот, се облече во женски алишта од ќерка му Петра, и отиде кај браќа си во Витолиште, да си ја оплакуна горчливата и несреќна љубов по арамијата Толета. ***
„Толе Паша“
од Стале Попов
(1976)
Сигурно си го замислуваш тој Самоников за жртва на несреќна љубов.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Љубовта бара и жртви, нели? Тоа е изгледа твојот заклучокот, зарем не? - отворено ме исмеваше Јана.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Две деца фрлаа високо во воздухот скршени рачки од метли, а потоа ги фаќаа пред да паднат на земја, и одново ги фрлаа кон небото.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
Всушност, заемната привлечност меѓу машкиот и женскиот пол (Невестата и Младоженецот во делото на Дишан), може на алхемијата да ú даде аспект на архетипско или филозофско искуство на љубовта, едно доживување на среќна или несреќна љубов (зашто алхемијата е место на соединувањето), но, исто така и на едно непрекинато и фрустрирачко одложување на љубовта - поради тоа другите критичари мислат дека “Големото стакло” ја претставува историјата на онанистичката љубов без крај - токму она што е крај - непостоењето на крај на љубовта кон знаењето или на филозофската љубов кон “Ученоста” (кризата на идентитетот на современиот интелектуалец).
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Една старица седеше на прагот на една куќарка, и пееше песна за несреќна љубов.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)