Полињата кои периодично се повторуваат во Метаморфоза, како и во другите негови дела, секако содржат навестувања за бесконечното, меѓутоа постојат некои други негови цртежи каде визиите за бесконечното се уште поделирични.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Во филмовите на Гринавеј се појавуваат сите “репродуктивни” медији, почнувајќи од оние најексклузивните, прикажани во самиот чин на создавањето, како што е цртањето во УГОВОРОТ НА ЦРТАЧОТ и внимателната калиграфија во СТОМАКОТ..., во најдословната смисла на авторовиот “потпис” бидејќи станува збор за неговите цртежи и неговиот ракопис, до репродуцирањата по пат на видео- и филмски камери, грамофони (ЗОО), фотоапарати (СТОМАКОТ НА ЕДЕН АРХИТЕКТ, ДАВЕЊЕ ПО БРОЕВИ) и, како што вели Гринавеј, “најбаналните слики” добиени со фотокопир (СТОМАКОТ...).
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Дури и во Бојсовата социјална визија има хармонична трансформација која тој ја сметаше за основна во разбирањето на природата на двата пола со 92 Margina #11-12 [1994] | okno.mk исти права.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Еднаш им ги покажав неговите цртежи на Австралиски абориџини, и тие ги кривеа лицата, се насмевнуваа и кимаа со главите.
„МАРГИНА бр. 34“
(1996)
Многу од неговите цртежи упатуваат на периодот на неговиот интерес за времето на матријархатот, како во Bashoffen.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Туѓинецот црташе и црташе без да знае дека некој стои непосредно до него и до светот на неговите цртежи во песокот.
„Лек против меланхолија“
од Реј Бредбери
(1994)
Имате ли чувство дека овој однос со женскоста исто така постои во неговата скулптура?
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Меѓу првите Ешер, Рака што држи сферно огледао, 1935 обожаватели на Ешер имало повеќе математичари, што не би требало да чуди, со оглед на тоа што неговите цртежи често се базираат врз математички принципи на симетрија и структура.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)