негов (прид.) - слобода (имн.)

За уметникот, тогаш станува збор да одбере една или повеќе техники.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Ректорот на Универзитетот се огласи со јавно соопштение од името на претседателот и управата, во кое се велеше: „Целосно ги поддржуваме предметот на проф. Халперин и неговата слобода да ги одржува часовите онака како што ги осмислил“.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Ја ценам подеднакво и неговата слобода во однос на стратегиите на интервенција. Можете ли да го објасните поимот “стратегија на интервенција”? Во овој случај, стратегија на интервенција значи избор на употребените средства, бидејќи она што сакаме да го изразиме му претходи на начинот на кој тоа ќе го сториме.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Неговото самољубие не трпеше никакво ограничувањето на неговата слобода.
„Толе Паша“ од Стале Попов (1976)
Голем број на правци како ARTE POVERA, WELTZAURIG, Новиот реализам, FLUXUS, уметниците како JO- SEPH BEUYS, никогаш не ќе го оствареа истото ако не се беа сретнале со делото на Швитерс. Дали мислите дека постои разлика помеѓу она што Американците го презеле од Швитерс и она што Европјаните го презеле од него? Не верувам дека постои толкава разлика, бидејќи поп-генерацијата отсекогаш применувала некаква нео-европска сликарска димензија.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Под “амортизери” подразбирам социјална и емоционална слобода телото да се ускладува со околината на начин кој ја штити неговата слобода да донесува одлуки без пречки, начин кој води сметка за она што е најлично.
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
Кога бегот нажалено се усмивна, мислејќи секако на нивните здрави нозе и на скудното познавање на минатото, Сандри почувствува колку е бегот послободен од него, иако прикован за тој миндер, колку е неговата слобода побогата и поинтересна од неговата. А каква е неговата?
„Вежби за Ибн Пајко“ од Оливера Николова (2007)
Осум дена Шаќир го кандисува да се стави со војводата Петрета, осум дена Толе се бореше со овие две чувства.
„Толе Паша“ од Стале Попов (1976)