Може да се каже дека божјаците расфрлени низ расказите на Ренџов се солта на неговото раскажување, и можеби од нив потекнува главното чувство што тие раскази го будат.
„Захариј и други раскази“
од Михаил Ренџов
(2004)
Речиси како во некоја анкета повеќето од критичарите изнесоа едно сознание за видот на неговото раскажување.
„Големата вода“
од Живко Чинго
(1984)
- Откако ги испративме ранетите, добивме наредба во Драч да го пренесеме бегалското население –почна Стефо, но неговото раскажување го позеде Стојна: - Ноќта долж целиот пат се наредија камиони.
„На пат со времето“
од Петре Наковски
(2010)
Да ги напишал своите раскази само врз основа на сопственото искуство - без увид во оние раскажувачки тенденции кои се вообличија во текот на целата втора половина на ХХ век - не ќе можел да ја фати онаа развојна нишка во наративното опитство чија среќа симбиоза во неговото раскажување ќе стане толку очигледна.
„Захариј и други раскази“
од Михаил Ренџов
(2004)
Неговото раскажување се ближело кон крајот.
„Тврдоглави“
од Славко Јаневски
(1990)
Сепак, и жеден, се почувствувал свечено на светлото катче на кое била распоредена бригадата со површност на номади и во нетрајни логори.
„Тврдоглави“
од Славко Јаневски
(1990)