негов (прид.) - мисла (имн.)

Наоружан до заби со пушка, тешки куршуми нанижани преку градите, му удира по дрвената маса, на која се потскокнуваше тресејќи се, а момчињата од четата, повторуваа по него согласувајќи се со секоја негова мисла...
„Ветришта“ од Радојка Трајанова (2008)
Чанга како да ги читаше неговите мисли, па продолжи: – Во „козарските републики” се случуваат грозни работи и со луѓето и со козите.
„Времето на козите“ од Луан Старова (1993)
Таа се фаќа меѓу две другачки и го погледнува благо Петрета, како да ја разбрала неговата мисла и покорно ја извршува.
„Послание“ од Блаже Конески (2008)
За мене беше најзначајно, во тие катарзични мигови на Татко, да ја следам неговата мисла.
„Тврдина од пепел“ од Луан Старова (2002)
Таа бавно шараше низ белиот лист хартија, според ритамот на неговата мисла, забрзана на мигови, поради видливата вознемиреност.
„Тврдина од пепел“ од Луан Старова (2002)
- Значи, сиџилите, Татко, - се обидов да ја коментирам неговата мисла - се незадолжителни тестаменти на идентитетите на балканските народи во отоманското време.
„Тврдина од пепел“ од Луан Старова (2002)
Телото како да им се противставуваше на неговите мисли и желби.
„Бојан“ од Глигор Поповски (1973)
Очајнички се обидуваше да проникне до центарот на неговата мисла и да ја исчисти од мијазмата.
„Невестата на доселеникот“ од Стојан Христов (2010)
Нејзиното тело го измами неговото тело и сега нејзината мисла се обидуваше да ја измами и неговата мисла, така што измамата ќе стане нераскинлива, ќе се вгради во нивниот брак.
„Невестата на доселеникот“ од Стојан Христов (2010)
Во заднината на неговата мисла беше свесен за тоа што го стори и зошто го стори.
„Невестата на доселеникот“ од Стојан Христов (2010)
Сепак во заднината на неговата мисла, во неговата потсвест, таа идеја се формираше.
„Невестата на доселеникот“ од Стојан Христов (2010)
Тие предизвикаа неговата мисла гневно да ги надоврзе интимните детали кои болно му ја исчанчија душата.
„Невестата на доселеникот“ од Стојан Христов (2010)
Се издигна над теренот на неговата мисла како натпис, кој ја прокламира недвосмисленоста дека тој ја заѕидал сенката на својата невеста во темелите на кулата.
„Невестата на доселеникот“ од Стојан Христов (2010)
Преку интензивното читање и изучување на јазикот Христов ја спознал историјата, традицијата, легендите, баладите и сето народно творештво кои како магнет делувале на неговата мисла.
„Невестата на доселеникот“ од Стојан Христов (2010)
Сега се отвори мало прозорче во хаосот на неговата мисла и таа дозволи танка линија светлина да му навлезе во мислата и тоа предизвика да се сети на отворениот театар што го градеше тој.
„Невестата на доселеникот“ од Стојан Христов (2010)
Сега, бидејќи сè беше средено во неговата мисла, или бидејќи таа може посилно да го изрази проектираниот чин, тој дозволи во својата имагинација да си ги замислува измачувачките слики за неверствата на неговата сопруга.
„Невестата на доселеникот“ од Стојан Христов (2010)
Еразмо брзо мислеше, но побрзо од неговата мисла проработе инстинктот, тој испушти силен звук со свиреж на устата.
„Мудрецот“ од Радојка Трајанова (2008)
Кога Холандиниот третман на Хајдегер ја востановува вредноста на еден недуалистички просторен опис на интеракцијата на Dasein со другите и светот на нашата преокупација, премногу е некритичен за општествената мисија на неговата мисла и политичкиот избор (поддршката на нацизмот) којшто беше “шифриран” во неговата мисла.
„МАРГИНА бр. 1“ (1994)
Пред неговата мисла остануваше да биде попусто истрошен и сиот тој напор од минатиот ден, и сите превиткувања на неговото тело по проклетата, непробојна кора на снегот и сета негова прегладнетост и страот, и бегањето, а и оваа безизлезна прибраност во крошната на старата ниска бука.
„Белата долина“ од Симон Дракул (1962)
Сега, или попосле, неговата мисла мораше и од оваа посока да втаса до нив.
„Белата долина“ од Симон Дракул (1962)
Стоеше на прозорецот, низ кого денот ги процедуваше своите малукрвни, придушени одблесоци во неговата одајка, по ноќта, чија што црна темничина ја разнесуваа на парампартали оние гладни завивања на дивината, пробивајќи се при тоа и во неговиот сон, а сега поминуваше со дланките по рамениците, што му беа тврди, еден огромен, црвенокос човек, а врзан во таа зачмаеност; секоја нишка од неговите мускули, навикнати секој ден да го имаат она живо оптегнување и да просребруваат притоа сега беше останата да изумира во таа самота; секоја негова мисла, навикната постојано да ја има во себе смислата на она, што го работеше, сега, кога немаше што да се чини и на што да се мисли, остануваше пуста, како катче полно застојаност и пајаџина.
„Белата долина“ од Симон Дракул (1962)
Сега тој е во состојба да ги отфрли сите негови мисли.
„Пустина“ од Ѓорѓи Абаџиев (1961)
За миг неговата мисла полетува кај неговата сестричка Анѓа.
„Пустина“ од Ѓорѓи Абаџиев (1961)
Арсо задишено стои пред него и му го допира пругастиот ракав од пижамата, и чувствува како му се движат усните, бргу и грчевито, и не е во состојба да разбере дали ги слуша сопствените зборови или сето тоа станува само во неговите мисли.
„Пустина“ од Ѓорѓи Абаџиев (1961)
Светот е во него, во неговите мисли и чувствувања, полн и бучен што му ги запленил сите сетила и ги оттуѓил од тоа што е навистина стварно пред неговиот поглед.
„Пустина“ од Ѓорѓи Абаџиев (1961)
Тоа му изгледа на Глигора забавно и ја возбудува неговата мисла.
„Пустина“ од Ѓорѓи Абаџиев (1961)
Стрико Благоја се потпре на вратата и го впи погледот во мракот, гол и нејасен како и неговите мисли.
„Кловнови и луѓе“ од Славко Јаневски (1956)
Неговите мисли се распарчуваат и тонат во неврат.
„Кловнови и луѓе“ од Славко Јаневски (1956)
А, ете, и тој поток се ронеше, шумолеше како и неговите мисли, полека разлевајќи се и потопувајќи ја неговата свест и недоискажаното објаснување за тој крвав празник.
„Кловнови и луѓе“ од Славко Јаневски (1956)
На одреден начин во расчекор со своите современици, тој дури се реши да раскине со Хердер, токму во моментот кога севкупната интелектуална Германија подлегнуваше на утешителската привлечност на неговата мисла.
„МАРГИНА бр. 6-7“ (1994)
Додека за тој мустаќест пријател, до мене стасаа парченца од неговите мисли.
„Пупи Паф во Шумшул град“ од Славко Јаневски (1996)
Меѓу нив не можеше да се влече колата во која лежев понеподвижен и од кифла.
„Пупи Паф во Шумшул град“ од Славко Јаневски (1996)
Климент Камилски, загледан од чардакот кон тврдината, слушајќи го шумот на реката, ја замислуваше како последно одредиште на старите значења на старите османски зборови, неговата мисла се поврзуваше со тврдината, како траен симбол на сѐ што ги разделува луѓето, религијата, нацијата, државата, предрасудите, под лозунгот на обединувањето.
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Татко на залез на сонцето, кога последните црвеникави зраци исчезнуваа зад тврдината Кале извишена на другиот брег од реката, зад која патуваа и исчезнуваа неговите мисли, ќе ја оставеше книгата на комодата крај миндерот среде чардакот, а тоа за Мајка беше знак да ги донесе бокалчето домашна ракија и Татковото омилено мезе.
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Камилски сметаше дека трагајќи по ослободувањето на османските зборови од тврдината, ќе ги ослободи и луѓето од затвореноста.
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Беше само сигурно дека неговите мисли со тие на партнерите сигурно се разминуваа.
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Како да беше тоа залетот на неговата мисла од Балканот кон Европа.
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Нечистите превивки на раката му висеа, беа замрсени како и неговите мисли.
„Месечар“ од Славко Јаневски (1959)
Беше јасна алузијата на Дарвиш за судирот меѓу медитеранската природна екстаза во ова парче на Езерото и историјата и зборовите.
„Амбасади“ од Луан Старова (2009)
Неговата мисла асоцираше на камиевската филозофија на приклештеноста на човекот меѓу егзилот и кралството, природата и историјата, зборот и чувството, видливото и невидливото.
„Амбасади“ од Луан Старова (2009)
Тапата болка во стомакот постојано беше присутна, само што повремено се намалуваше, а повремено се зголемуваше, додека неговите мисли, во зависност од тоа, се прошируваа или се стеснуваа.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Ненадејно, неговите мисли се вратија на Кетрин.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Сандри копнееше да дознае какви се неговите мисли и планови.
„Вежби за Ибн Пајко“ од Оливера Николова (2007)
Амамџијата Селим, кој со топлите ленени крпи го триеше телото на ибн Пајко во Чифте-амамот, небаре беше најблиску до неговата мисла и до неговата душа.
„Вежби за Ибн Пајко“ од Оливера Николова (2007)
И одговори на Анѓа. – Па сите девојчиња знаат дека јас тебе те сакам, само како те сакам. – Како сестра – побрза Анѓа да ја доврши неговата мисла.
„Калеш Анѓа“ од Стале Попов (1958)
„Ами ако разберат другарчињата оти за неа дојду?“ — се стресе и просто ги избегнуваше сите нивни погледи, плашејќи се да не му ги прочитаат во очите неговите мисли.
„Крпен живот“ од Стале Попов (1953)
Неговиот речник е далеку од нежен, неговата мисла е остра како жилет, неговата логика е ненадјебива, а тој е безобразен без пардон.
„Бед инглиш“ од Дарко Митревски (2008)
Не можеше во тој миг да го погоди текот на неговата мисла.
„Ервехе“ од Луан Старова (2006)
Го гледаше Татка, замислен, како од прозорецот на возот гледа далеку во хоризонтот и настојуваше да ја дофати неговата мисла.
„Ервехе“ од Луан Старова (2006)
Не можеше веќе да мисли дека повторува зошто огнометот и отпорот на неговите мисли се слеаја во треска, го полавија.
„Две Марии“ од Славко Јаневски (1956)
Во неговите мисли беше јасно, барем во однос на континуитетот на власта, дека едниот тоталитаризам минува во друг, при што како константна ја насетуваше институцијата на јаничарството и јаничарите, која си имаше своја историја уште од античките времиња на Балканот, првин со македонската фаланга, па Римската Империја, со преторијанската гарда.
„Патот на јагулите“ од Луан Старова (2000)
Во татковата свест, додека слушаше, јагулата ја водеше неговата мисла, понираше во неговата потсвест со цел да ги помири противречностите што му се наложуваа помеѓу внатрешниот и надворешниот свет.
„Патот на јагулите“ од Луан Старова (2000)
Во таа тишина на отворените книги силно ферментираше неговата мисла.
„Патот на јагулите“ од Луан Старова (2000)
Татко, нестрпливо очекуваше да види во кој правец ќе продолжи неговата мисла: - Не е најлошото во историјата несреќата, катастрофата, туку грешката, големата грешка рамна на глупост, која води до катастрофи, до несреќи.
„Патот на јагулите“ од Луан Старова (2000)
На оваа негова мисла се потсетив кога се поврати откако беше излегол.
„Летот на Загорка Пеперутката“ од Србо Ивановски (2005)
Не сум сигурен ова тврдење на Поетот дали уште повеќе го осветлува една негова мисла изречена по друг повод.
„Желките од рајската градина“ од Србо Ивановски (2010)
Исправени нагоре кон сините светови на тишината, неговите мисли и мислите на брат му пловеа заедно со неа, безгласни, ведри меѓу островите од облаци кајшто спијат дивите молњи.
„Лек против меланхолија“ од Реј Бредбери (1994)
Уметникот се примолкна поблиску и сега мошне пријателски гледаше во лицето на Џорџ Смит, како да ја погодуваше секоја негова мисла.
„Лек против меланхолија“ од Реј Бредбери (1994)
Погледна во отворениот мозок на Х сакајќи да прочита некоја од неговите мисли. А мисли воопшто немаше.
„Азбука и залутани записи“ од Иван Шопов (2010)
Неговите мисли го враќаат назад, во неговите млади години, во други светови.
„Големата удолница“ од Петре Наковски (2014)
Лошо претчувство внесе во неговите мисли тоа ноќно биење на камбаната. - На умрено бие - рече и забрзано зачекори.
„Големата удолница“ од Петре Наковски (2014)
Беше очигледно дека тоа не се зборови што ни ги вели нам, туку некоја негова мисла што во главата прегласно му звучеше за да не ја изговори.
„Крстот камбаната знамето“ од Мето Јовановски (1990)
Над секој збор, над секоја реченица застанував и размислував, се обидував да ја протолкувам секоја негова мисла, да ги поврзам со моите лични искуства и со искуствата од „дружењето” со Игбал.
„Игбал, мојата тајна“ од Јагода Михајловска Георгиева (2000)
И, што сфатив?
„Игбал, мојата тајна“ од Јагода Михајловска Георгиева (2000)