Уште малку ќе бев вратен од Ќустендил назад со целата чета.
„Толе Паша“
од Стале Попов
(1976)
Ѓорче им раскажа каква е положбата во Бугарија: — Народот со симпатии ја следи нашата борба и готов е да ни притекне во помош, но правителството се изговара дека се најдува во тешка политичка положба и не позволува никаква акција во наша полза.
„Толе Паша“
од Стале Попов
(1976)
Она во што нѐ смести нашата патријархална доминанта и историската околност веќе не е процес, а хероите на сите наши борби станале мраморни статуи.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Тој вечерва нè собра тука за да ни каже какви се целите и каква е нашата борба.
„Гоце Делчев“
од Ванчо Николески
(1964)
Треба да чуе цела Европа и целиот свет!
„Гоце Делчев“
од Ванчо Николески
(1964)
71. Ако се споредат тие со помоштите за Бурите /Трансвалците/, тогаш ќе се добие голема разлика, зашто за борбата на Бурите се интересираа многу повеќе од нашата борба.
„За македонцките работи“
од Крсте Петков Мисирков
(1903)
На повисоката команда уште и јавив дека вие имате голем борбен дух и верба во нашата борба, ама немате облека, чевел и дека лебот не ви е доволен, ама поради ова вие воопшто не се жалите.
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
- Другари борци! А сега ќе ви прочитам едно многу интересно писмо од кое ќе видите колкава поддршка има нашата борба кај народот.
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
Грамос, другари, стана симбол на нашата борба. А значењето негово не е само во тоа дали ќе се добие битката на бојното поле или не.
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
Вашите синови и ќерки ја напуштија нашата борба и отидоа кај непријателот. Значи дезертираа. А тоа е казниво.
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
Секогаш ќе најдеме начин како да стигнеме еден до друг, со нашата судбина и нашата борба против суровоста на времето.
„Жонглирање со животот во слободен пад“
од Сара Трајковска
(2012)
Не е лесно, нема да биде лесно, но одговорот на секое прашање ќе се покаже еден ден кога ќе бидеме подготвени за тоа.
„Жонглирање со животот во слободен пад“
од Сара Трајковска
(2012)
Затоа ние ќе мораме да водиме сметка за тој факт за нашата борба да ја усогласиме со интересите со сите тие народности.
„Солунските атентати 1903“
од Крсте Битоски
(2003)
Прифаќам исто така дека не постои збор од оние, пофалните, што Таша не го заслужува!
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Го ставав, значи, пред нивните очи под сомнение нашето авторство на идеалите за кои се боревме, што секидневно ги проповедавме во настапите пред несреќните граѓани повикувајќи ги да соработуваат со нас и да ни се придружат.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Во секој случај, не ја познавам доволно за да донесувам заклучоци, иако, за некои нешта од нејзиниот животот имам слушанато; за некои од оние нешта што се однесуваат на учеството на Таша во нашата борба.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Мислам дека уште во тој момент, додека го образложував овој дел од мојот исказ, знаев дека ќе бидам погрешно сфатен; дека моите соборци ќе помислат дека се обидувам на нашата борба да ѝ одземам некои од нејзините основни вредности.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Затоа пак малку подоцна признав: „На полето на нашата борба се гледам себе си не само како ранет туку и како поразен“.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
- Таквите – продолжи тој - имаат добиено задача однатре да ја поткопуваат, да ја разоруваат нашата борба!
„Постела на чемерните“
од Петре Наковски
(1985)
- Таму, во домот, во романскиот град Синаја, откако на сет глас со секојдневната парола “Со Mаркос напред”, си пожеливме добар апетит, главниот на домот ни соопшти дека на посета ни се дојдени високи функционери на нашата борба.
„На пат со времето“
од Петре Наковски
(2010)
Виорот над детските глави црвени знамиња и ја шумолат големата сказна за нашата борба за слобода.
„Добри мои, добар ден“
од Глигор Поповски
(1983)
Во вашите населби, во селата и градовите има споменици на загинати партизани, борци за слобода, има обележја на важни настани од нашата борба.
„Добри мои, добар ден“
од Глигор Поповски
(1983)