Можеби токму тука, во неговиот придонес, заедно со други мислители во дваесеттиот век, кон подривањето на картезијанската перспектива - наредните генерации ќе го препознаат најголемиот придонес на Витгенштајн. превод и подготовка: Жарко Трајааноски 68 Margina #15-16 [1995] | okno.mk Nick White ЛОКАЛНА СЦЕНА [ Интервјуто со Д.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Ова беше имплицитно во целото проследување на концептот на следење на правило.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Нашиот вид му се подбива и на овој закон складирајќи ја стекнатата информација во културална меморија што им е достапна на наредните генерации.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
Југоносталгичарот кој сунчал гз по 3 месеца на море, нишал врата и ја задужил наредната генерација за неколку милијарди сè уште не може да сфати дека Тито е умрен пред 30 години, а на сите изборни циклуси постојано гласа за посткомунистите кои му ги затворија сите фабрики.
„Двоглед“
од Горан Јанкуловски
(2011)
Културата на стрејт-мажите не се репродуцира себеси така што на секоја наредна генерација момчиња ќе ѝ пренесува подробно познавање на овие филмови, ниту, пак, ги учи своите припадници наизуст да научат одредени реплики од Најмила мамичке и не организира фестивали на кои овие реплики ќе се повторуваат пред публика што желно ги исчекува и што ги поздравува полетно.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
“ Резултатот од таа промена во застапеноста во масовните медиуми, тврди Саливан, бил целосно спојување на стрејт-светот и на геј-светот, како и нова фузија помеѓу стрејт-културата и геј-културата, при што на вторава сега ѝ се губат оцртите и посебноста:
Ако сликата за геј-мажите за мојата генерација беше собрана од филмот „Крузинг“ (Cruising) или, потоа, од „Сентиш трилогија“ (Torch Song Trilogy), сликата за наредната генерација се „Вистински свет“ од Ем-ти-ви, „Настрано окце“ од Браво и Ричард Хач како победува во првиот серијал на „Преживеани“.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Секако дека секоја наредна генерација располага со поголеми квантуми на интелектуален капитал (при претпоставка за едно позитивно еволутивно движење), но величината на едно уметничко дело честопати е независна од интелектуалниот фактор.
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)