Тоа верување ги одразува карактерните типови што и двете глумици ги играле извонредно, особено во втората половина на своите кариери, а делумно зависи и од спектакуларната поделба на улогите во единствениот филм во кој играле една наспроти друга, во Што стана со Бејби Џејн? (1962 година), каде што Бети Дејвис дури и ја заточува Џоан Крафорд, буквално ја држи врзана и ѝ тутка крпа во устата.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Како ќе требаше да се менува мојот модел на машкиот геј-субјективитет?
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Што ако решев, наместо на Милдред Пирс, да се сосредоточам на онакви класици култни за гејовите какви што се некои филмови со Бети Дејвис: Језавела (Jezebel), Мрачна победа (Dark Victory), Писмото (The Letter), Лисичињата (The Little Foxes), Измама (Deception), На крстопат (Now, Voyager) и Сѐ за Ева (All about Eve)?
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Што ако, наместо Крафорд, моето испитување на машката геј-култура ја земеше за парадигма нејзината соперничка и повремена противничка Бети Дејвис?
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)