Се гледавме себеси како пионери што ги развиваат модерните верзии на традиционалните техники за развој на филозофските мисли и личности”, вели Лири.
„МАРГИНА бр. 34“
(1996)
Квази-религиозните асоцијации на овие иконички панели, модерни верзии на христијанските витражи, особено наликуваат на танатопсис.* Во суштина предизвикувајќи декадентни, fin-de-siecle, и доцно-романтичарски ставови, некои понови дела можат да се гледаат како големи салонски слики богати со морбидна Викторијанска сентименталност.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Во овој процес на „повторна феудализација“ на јавната сфера, „јавноста ја губи својата критичка функција за сметка на инсценираната претстава; дури и аргументите се преобразуваат во симболи на кои повторно не може да им се одговори преку спротивставување, туку само преку идентификација со нив“.99 Во модерната верзија на „репрезентативната јавност“ од ерата на феудализмот, кога јавноста повеќе беше „статусна одлика“, „не за, туку ’пред’ народот“100 (каде кралот се претставува себеси пред публика, како единствената јавна личност, додека сите други се само набљудувачи), во капитализмот на социјалната држава политичарите и организациите се претставуваат себеси пред гласачите (како набљудувачи).
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)
Рационалниот консензус постигнат преку отворена и слободна дебата е заменет со фабрикуваното мислење Sphere: An Inquiry into a Category of Bourgeois Society (Cam- bridge, Mass:MIT Press, 1989), 140. 98 Ibid., p. 176. 88 од анкетите и експертите.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)
Повторно како и сите дендии, единствена штета е што и тие се чувствуваат должни да обезбедат дела, нешта, за разлика од оригиналниот денди Beau Brummel, кој величествено одби да создава било што освен својата сопствена персона.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)