За да определиме дали менталните состојби се физички, ние мораме да определиме дали појава на ментален феномен како посебен вид на физички феномен може навистина да го оправда специфичниот ментален карактер на тој феномен.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Бидејќи смета дека свеста е централен ментален феномен, тој сака да отпочне едно сериозно испитување на свеста во нејзините рамки, и се обидува да ја докрајчи теоријата дека умот е некаков компјутерски програм давајќи предлози за преобразување на нашето проучување на менталните феномени на начин кој би ја оправдал надежта за повторно откривање на умот.
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)
Доколку е тоа случај, а кај повеќето е, овие теории воопшто не се теории за менталните состојби, туку теории за физичките придружни елементи 44 okno.mk на тие состојби.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)