Делата што ќе бидат претставени референцијално се втемелени во популарната култура, но контекстуално и понатаму во идејата за висока уметност.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Меѓутоа, она што ги прави интересни во прв ред е потполната свест дека, иако значењето е лоцирано во дискурсот, а се чита во контекстот, дури ни традиционално сигурниот контекст (високата култура) не е во можност потполно да ги контролира значењето што го „влече со себе“ и значењето од другите контексти. нафф 6 „Нема сомневање дека отпорот на свесното и предсвесното Јас стои во служба на принципот на задоволство, сака да го спречи незадоволството што би било предизвикано со ослободување на потиснатото и нашиот труд оди во таа насока да се издејствува допуштање на таквото незадоволство со повикување на принципот на реалноста.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Од таму произлегуваат повеќе прашања: Дали духот е поинаков вид ентитет од телото и доколку е, како да се објасни поврзаноста на нематеријалната супстанција со материјалната?
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Имаше 3 000 овци што ги чуваше на два дела од изнајмената земја и на неколку илјада акри, ниту изнајмени, ниту пак во негова сопственост.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Може ли таа нематеријална супстанција, која нема, како телото, просторно протегање (просторност), да биде некаде просторно лоцирана во некој дел од телото?
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Неговиот ранч се состоеше од мала двособна куќа опкружена со грмушки, лоцирана во најосамениот дел на овчарскиот предел.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Меѓутоа, Германците лоцирани во селото Негуш презеле напад кон Каракамен и мисијата на капетанот Камерон била евакуирана од Каракамен на Кајмакчалан заедно со Кларк.
„Британските воени мисии во Македонија (1942-1945)“
од Тодор Чепреганов
(2001)