Таа книга придонесе во градењето на централниот концепт на тукушто појавената компјутерска култура („cyberspace”); дефинира нов литературен стил, киберпанкот.
„МАРГИНА бр. 3“
(1994)
Сѐ и секој што помина низ Фектори беше едноставно дополнување на Ворхоловиот леден кристал.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Ворхоловите ко-автори, тие не беа толку чираци на големиот волшебник колку вистински алхемичари кои успеаја да ја синтетизираат нефатливата аура на Ворхол во литературен стил што ќе беше од огромен значај и во случај Ворхол никогаш да не фатеше сликарска четка во својата рака.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Вистина, Били Нејм направи нешто повеќе од само печатар ските корекции (вклучувајќи ја и новелата “а”), но Хакет и Коласело заслужуваат многу поголемо признание за нивната работа.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Некои групи: Pond, Ride, Sugar, Plywood, Codeine, Seam, Pavement, Come, Superchunk, Swell, Hole, Cell, Bum, Olivelawn, Ween, Suede, Fudge, Wool, Unrest, Unsane, Belly, Quick- sand, Milk, Dustdevils, Paw, Lush, Fur, Lunachicks, Morphine, Acetone, Mudhoney, Crust, Smudge...
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Таа заслужи процент од вкупниот доход за книгата што Енди едноставно одби да го земе предвид.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Мислам дека Т. С. Елиот рече дека ако писателот има претен циозен литературен стил, тоа е така главно заради тоа што нема прочитано доволно книги. okno.mk | Margina #11-12 [1994] 11
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Ворхоловите книги, со својата баналност и озборувачки тон, им пренесоа лекција преку литературен стил на писателите на постмодерната.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)