Она што го фасцинирало Flusser да ги запише тие екстремни тврдења (изедначувањето на научниците со компјутерските уметници), е токму способноста на компјутерот како еминентно виртуелна машина, да не ги пресметува и обработува нештата само на ниво на броеви, туку уште повеќе, броевите да ги синтетизира во облици.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Затоа работам на создавање на алтернативни светови, заедно со компјутерскиот уметник Луј Бек.
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)
Геометрите од бронзеното доба се духовни претходници на таканаречените компјутерски уметници.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
Научниците се компјутерски уметници avant la lettre и нивните резултати од истражувањата не се никакви „објективни спознанија“, туку модели за обработка на компјутираното.
„МАРГИНА бр. 19-20“
(1995)
Тие геометри на бронзеното доба се духовни претходници на таканаречените компјутерски уметници.
„МАРГИНА бр. 19-20“
(1995)
Научниците се компјутерски уметници avant la lettre, а нивните заклучоци не се никакви „објективни сознанија”, туку повеќе модели за обработка на компјутираното.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)