керамички (прид.) - вазна (имн.)

До сега, може да се забележи основната црта која како заштитен знак би можела да се појави во секој весник, тоа е нивната прекрасна куќа во Fournier St. Spitafields, нивната колекција на уметнички и керамички вазни, нивната легендарна опрема, нивната неуморна поддршка на Ториевците, нивниот благо еротизиран архаичен јазик и сеприсутната аура, невообличен, но секогаш присутен субтекст на хомосексуалност.
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
Тие се јавни фигури и нивна интенција е да функционираат како такви, како универзални уметнички дела самите во себе.
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
Класичен пример за оваа негова способност е Bull’s Head, 1943. година, составена од велосипедско седиште и метални рачки, потоа Baboon and Young, 1951. година, направена од пар колички-играчки, отпадоци од дрво, парчиња од керамичка вазна, автомобилски амортизер, делови од лонци и шерпи.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
И двете дела својот ефект го должат на детски инвентивната трансформација на секојдневните објекти и материјали.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)