Католичката црква ги објавуваше светите текстови, но можноста за нивна интерпретација беше резервирана за клериците.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Постојат повеќе историски примери на обиди теориите да се чуваат езотерични.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Имаме историски пример со Адолф Хитлер...
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)
Кога теоријата се смета за вредна, оние кои што се запознати со неа се почитуваат и понекогаш се консултираат и од нив се бара да даваат инструкции - за што често добиваат и материјално надоместување.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Но наспроти тоа, една генерализација може да го издржи патот низ сите тие историски примери; имено, националистичкото движење израснува и народот станува мобилизиран како нација доколку од многукратните и безбројни заеднички обележја во секојдневниот живот создаде една смисла на некое нарочно единство и припадност.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)