ист (прид.) - проблем (имн.)

Таа е од оние луѓе што секогаш ги имаат истите проблеми како и вие, но едно милион пати поголеми.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
” По сите правила, ваквата проза би требало да биде досадна, посебно нејзината претенциозност, но напротив.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
“Чистењето е она што ми додева дваесет и четири часа на ден,” одговори Б.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Затнатите јајцеводи и надежта дека истиот проблем може да се реши, беа слаба утеха за Рада.
„Последната алка“ од Стојан Арсиќ (2013)
Со добрите и интересни луѓе постои ист проблем како и со чоколадата - просто не можеш да им се наситиш!
„Бед инглиш“ од Дарко Митревски (2008)
Грејнџер го гони Вокер само за да го оправда сопственото чувство на вина заради убиството на својата жена, зар не?
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Но, и во овој филм, истиот проблем. (Се жалам премногу, нели?) Изборот на Грејнџер беше погрешен.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Помислува тогаш дека е многу лесно некој друг што во својот џеб го наоѓа неговиот телефонски број, да го има истиот проблем.
„Човекот со четири часовници“ од Александар Прокопиев (2003)
Го трие по косата, пената му се спушта по лицето и го чеша, тој сепак гледа во нејзините мрзливи, сочни усни како му се наближуваат, за да бидат заменети со влажните кадри, со кои се поигрува, наизменично издвојувајќи ги, наизменично привлекувајќи ја целата глава.
„Човекот со четири часовници“ од Александар Прокопиев (2003)
Тој се решава за покренување тужба по разговорот со негов колега, кој заради истиот проблем веќе имаше покренато судска постапка и го доби спорот.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Величковски стравуваше и од застарување на побарувањето – доколку тие плати што фабриката му ги должеше не бидат исплатени за три години, колку што изнесува законскиот рок за застарување.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Ама како што Движењето за социјална правда „Ленка“ нема симпатии и кокетирања кон „жолтите“ македонски синдикати кои се под сенката на државната патронажа, па дури и отворено и јавно ги критикуваме – ние, со несмалена жестина, ја жигосуваме и работничката апатија, односно неподносливата пасивност на македонските работници.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
А на овој потег се решава после разговорот и позитивното искуство на еден негов поранешен колега од „Охис“, кој го имаше истиот проблем, тужеше и го доби спорот.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Односно, клучниот проблем е дека работниците, кои во ова себично време сосем ја изгубија меѓусебната почит и солидарност за туѓата мака и туѓото страдање – како да немаат сенс дека со истите проблеми во кои тие тонат, се соочуваат и најголемиот број од вработените во РМ.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Оттука, целосно е оправдан работничкиот сомнеж во искрените намери на бирократизираните синдикални раководства, кои облечени во свечени костуми и вратоврски милуваат, особено предизборно, да се фотографираат со владините функционери. 300
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
По сите овие обиди за наоѓање некое „чаре“ за својата мака – тој конечно во јуни 2010 година се одлучува да покрене судска постапка.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
На некој своеобразен начин, и геј-гордоста е одговор на постојаната стигматизација и маргинализација.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Како што пишува Лорен Берлант, „ниту едно население никогаш не ја збришало историјата на сопствената општествена негативност од своето тековно општествено значење“.255 Попрво, геј-гордоста нуди поинакво решение за истиот проблем, стремејќи се кон подобра иднина – односно подобра од светот каков што го познаваме.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Истите проблеми ги има и во Европа и во „третиот свет“. Вие верувате дека мотивот за промена е од економска природа? Margina #21 [1995] | okno.mk 59
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Економијата ја контролира политиката, така што главната причина секогаш е од економска природа.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Дури и ако постои поголема слобода, ова отсуство изгледа е прилично тешко бреме за носење.
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
Единствено можам да разговарам за моите блиски пријатели кои ги познавам 30 години, тие работат на истиот јазик, на истите проблеми и идеи.
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
Го имаме истиот проблем и со сликите на Џон Вејн.
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
ВТОРАТА ЖЕНА: Па, и јас го имав истиот проблем.
„Три жени во три слики“ од Ленче Милошевска (2000)