Во 1201 ја зазеле Струмица, а Хрс бил изолиран во Просек.
„Џебна историја на македонскиот народ“
од Група автори
(2009)
Овој модел воспоставува систем на моќ во кој: • изворот на моќ е невидлив за оној којшто таа моќ најсилно ја доживува, • индивидуите се изолирани во своите искуства на потчинување, • индивидуите се субјекти на “посматрање”, • за индивидуите е невозможно да определат кога се изложени на надгледување и испитување а кога не се, и според тоа тие мораат да претпостават дека секогаш се надгледувани, • индивидуите се поттикнувани постојано да се вреднуваат себеси, да се контролираат себеси и да работат на своите тела и души за да ги направат послушни, • моќта е автономна сѐ додека тие кои учествуваат во потчинувањето на другите, следствено, се “инструменти” на моќта.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
” “Л.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Јас ја дискутирав Фукоовата анализа на овој модел и на друго место (White, 1989).
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Но, тој продолжи без да чека на моја реакција, верувајќи дека сигурно ќе ја предизвика: - Кога конечно нашиот Водач насети дека остануваме повторно сами, изолирани во историјата, без пријатели, а опкружени само со непријатели, тој во народот го разбуди вечниот одбранбен инстинкт...
„Атеистички музеј“
од Луан Старова
(1997)
Се согласувате ли со овој опис на сегашната ситуација, според кој индивидуата е сосема изолирана во таа капсула, а истовремено е и поврзана?
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
А. ми се допадна, продолжи Пол, бидејќи дегените таму остануваат изолирани во нивните куќи во предградието и тоа е толку прекрасно бидејќи е неверојатно современо - луѓе изолирани едни од други...
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)