И така, повеќе од силен занес околку од некој посебен мотив, се впуштија во ревносна потрага по отоманските идеи за Балканот имајќи ги, како единствен извор, сиџилите.
„Тврдина од пепел“
од Луан Старова
(2002)
Симеонов, биле речиси единствен извор за проучувањето на овој проблем.
„Солунските атентати 1903“
од Крсте Битоски
(2003)
Но како и да е, развојот на виртуалната реалност во армијата не е 118 Margina #17-18 [1995] | okno.mk единствен извор.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
И покрај скудноста на информациите, американската јавност сепак можела да добие слика за она што се случувало на територијата на Македонија и да се увери дека борбата ја воделе НО војска и партизанските одреди на Македонија.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“
од Тодор Чепреганов
(2012)
И покрај тоа што во текот на 1943 година информациите за настаните од Македонија биле кратки по својата содржина, што главно се должело на неможноста да се добијат непосредни информации од самото место, воопшто не треба да изненадува што единствениот извор на печатот за настаните во Македонија во текот на 1943 година сè уште претставувала радиостаницата "Слободна Југославија", чии емисии се слушале во САД.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“
од Тодор Чепреганов
(2012)
Не само што го означува одбивањето на геј-мажите да си ги надминат абјектните потекла туку и им го обележува упорното уживање во детински настрани задоволства што не произлегуваат непосредно од сексот – кој е единствениот извор од кој би требало да произлегува карактеристичното геј-задоволство, задоволството засновано врз геј-идентитетот, односно како што барем сакаме да мислиме денес.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Изложбата „Невиното око: Детска уметност и модерните уметници” и каталогот (од кој е адаптиран овој есеј) имаат цел да го надокнадат пропуштеното, и постапно да ни овозможат подлабоко разбирање на креативните процеси и стремежи во работата на модерните уметници.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Иако детската уметност не беше единствениот извор на инспирација на овие модерни уметници, нејзиното влијание е неоспорно (макар што денес одвај се спомнува во модерните учебници).
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
“Од времето на Дарвин ние мислиме дека единствениот извор на ред меѓу организмите е нивното меѓусебно мешање и селекцијата”, објаснува Стјуарт Кауфман, биолог - теоретичар од Универзитетот во Пенсилванија.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)