8 Во друга смисла, „крајот на историјата” може да се користи и како метафора за ситуацијата во која големите земји (пред сѐ на Запад) бараат начин да одредат долгорочна стратегија во однос на процесите на глобализација.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Во друга смисла, „културата” може да се одреди како состојба на интелектуална супериорност во однос на незнаењето на масата.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
XLV На Климент Камилски, по првите претставени зборови на Татко, посебно по поимот кадија, му стануваше јасно дека нивната мисија добиваше сосема друга смисла и застрануваше од замислениот правец и конечната цел.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
Претставените зборови задираа длабоко во балканската историја, опстануваа во различните балкански јазици со отомански османски примеси, како живи елементи, кои не беше лесно да се искоренат.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
Која друга смисла во животот ќе ја барам јас сега на овие мои години.
„Балканска книга на умрените“
од Мето Јовановски
(1992)
„Мора да има нешто друго освен ова“, си помисли тогаш, „мора да има некоја друга смисла, мора да има некое друго чувство освен оваа празнина“.
„На пат кон Дамаск“
од Елизабета Баковска
(2006)
Натаму е јасно, се знае дека кога ѝ се јавил, сите нешта во тој момент, за Лена добиле друга смисла.
„Братот“
од Димитар Башевски
(2007)
Попрво, семиотските кодови ги сметам за конститутивни за значењата од кои се раѓа поединечниот субјективитет.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
И не се обидувам да нудам генетички приказ на сексуалноста, ниту да ги објаснувам што ги тера поединците да бидат геј или стрејт – ниту сексуално ниту културно; попрво, ги испитувам потеклата на културните практики усвоени од тие што, од која било причина, излегуваат геј или стрејт во една или во друга смисла.
Згора на тоа, општествените кодови не ги сфаќам како идеи, до кои поединците можат или не можат да се издигнат; не ги доживувам како размисли за полот и за родот кои одделни луѓе можат слободно да ги прифаќаат или да ги отфрлаат – иако, како и многу чувства, тие навистина содржат одредена пропозициска содржина.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Може да изгледа дека си го ограничувам концепцискиот модел на површни појави, на етикети или знаци или категории или идеологии, избегнувајќи ги длабоките, внатрешни процеси преку кои се формира и се ориентира поединечниот субјект.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Но општествените значења, како родот и националноста, не се површни: тие се конститутивни за човечкиот субјективитет.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Него сега го дефинирала неговата сексуална желба – го направила сосема геј – но и го оставила во секоја друга смисла сосема нераспознатлив од нормалните мажи.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Секој од нив веднаш е примен, поголемиот дел добиле инекција, а сите се дијагностицирани како шизофреници.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Тој избра одреден број доброволци кои во психијатриските одделенија на одредени болници ќе речат дека имаат халуцинации, но дека во секоја друга смисла се однесуваат сосема нормално.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Долго време живееја во патријахална заедница каде што искажаните зборови можеа да имаат друга смисла, друго сфаќање.
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)
Си избраа професии за кои и границата, враќањето добиваат друга смисла.
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)