Има три мали пенџериња (едното гледа на југ, на дворот и гумното, другото, западното, преку сокакот на авлијата и во портата Јаузоска, и третото гледа на север на сретселото: четвртиот, источниот ѕид е внатрешен и ја одделува одајата од другите простории во куќата која е сета на едно рамниште - приземна) и сите три се зарешетчени со железни прачки дебели колку прст.
„Потковица на смртта и надежта“
од Миле Неделкоски
(1986)
Од другата просторија малку смеа, како зачин за времето да биде повесело и мислите да не ни се пустат во пустелијава, во нас...
„Записки“
од Милчо Мисоски
(2013)
Тоа е типично старовремска германска куќа, со тесни и мали прозорци, дрвени скали, ли се извишуваат стрмно, на високо; со чардаци кои, додека одиш, скрцкаат; со големи одаи, приемни, спални и многу други простории.
„Патувања“
од Никола Кирков
(1982)
Напредувајќи од една во друга просторија на двата ката на Палацо Граси, посетителите можеа да видат како пред нив идеите постепено се развиваат, движејќи се низ простори поделени меѓусебно не само со физички бариери - прегради, паравани, итн. - туку и со разликите во концепцијата, идеи што ја водеа еволуцијата на делата на Дишан низ неговите најважни и најкомплексни фази.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Во намера да ја оствари оваа цел, изложбата не беше презентирана во линеарен, хронолошки манир, туку беше поделена на тематски сектори.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Ги гледа колите низ прозорецот (’ко-ко’), мобилниот ѕвони во другата просторија, за миг го оставаш, и додека се враќаш замислуваш дека го нема, дека се наведнал и паднал, и дека ти ќе бидеш виновна.
„Сонце во тегла“
од Илина Јакимовска
(2009)
Штом си отидоа домаќините, воден од љубопитство, сам тргна по собите и по другите простории на Сарајот, многубројни и загадочни.
„Захариј и други раскази“
од Михаил Ренџов
(2004)
Но ноќта фатиле силни ветрови, го распалиле огнот, разлетале пламенчиња нагоре, го потпалиле дрвениот таван, и пламенот се кренал и се пренесол и на покривот, навлегол во другите простории и се раширил на сите страни.
„Злодобро“
од Јован Стрезовски
(1990)
Не зборуваа многу ни во другата просторија во која ги подигна оружјето и униформата.
„На пат кон Дамаск“
од Елизабета Баковска
(2006)
Одвреме-навреме ја викаа во другите простории, каде што немаше болни.
„Омраза - длабоко“
од Драгица Најческа
(1998)
„Но, она што сакав да ти го кажам е дека ова што ти го правиш го гледаме сите ние, моето семејство и целата еврејска заедница на градов.
„Светилка за Ханука“
од Томислав Османли
(2008)
Рабинот го фати под рака својот другар од школските денови и го однесе во другата просторија. Таму сѐ беше на своето место.
„Светилка за Ханука“
од Томислав Османли
(2008)
Кокошките ќе се раскокодакаат, ќе претаат со нозете, ќе ги шират крилата, ама не ќе можат ништо да сторат, ќе дозволат да бидат однесени во просторијата под плочата каде што Чана веќе приготвила легало за неа и за нејзините пилиња веднаш до другата просторија во која ја смести својата мајка , нејзините бовчи и себе си.
„Исчезнување“
од Ташко Георгиевски
(1998)
„Ајде да ти ги покажам другите простории,“ реков, па излеговме од салата и побрзавме по ходникот.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
„Ова е библиотеката. Гледаш - малечка е, ама има убави книги, и доволни се и за оние што ќе останат овде до крајот на животот.“
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
Можеби поради снегот, е во некоја друга просторија, си помисливме утешно.
„Времето на козите“
од Луан Старова
(1993)
Во влезната просторија мала фурна за печење на еден или најмногу два леба; имаше камин до фурната, а масата беше со нозе прицврстени помеѓу црвените тули што беа послани како под, а низ отворената врата се гледаше другата просторија, онаа со огромни каци во кои лежеше виното.
„Жената на белогардеецот“
од Србо Ивановски
(2001)
Си реков, сигурно е во друга просторија, на друг преглед. За миг, се смирив.
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)