Од друга страна, културите што го немаат трауматичното искуство на средба со други, различни култури, не се идентификуваат себеси како одредена култура, туку својата култура едноставно ја проектираат како модел за целото човештво и за сите други култури. 136 okno.mk Токму во оваа смисла, одредени култури се воспоставиле како доминантни во однос на други.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Од една страна, феноменот на мешање и преплетување на различни култури изгледа како нешто потполно спротивставено на реакциите на другите култури што вклучуваат војна, разорување и обиди за потполно истребување на други етнички групи („народи”), како во случаите на бивша Југославија, Шри Ланка или Руанда.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Станало обичај тој термин да се применува и за слични писма од други култури, како што се хетитското и мајанското писмо; но најразвиениот систем на хиероглифско писмо несомнено е египетскиот.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Но во дваесетиот век, наместо оваа права линија, одеднаш се појавува широко поле од нешта кои се нарекуваат уметност, вклучувајќи ги домашните, потоа оние од другите култури, нови технологии како фотографијата и филмот.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Го сметаат за најизразит претставник на тнр. „друга култура“, создавач на „друга проза“.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Луѓето што им припаѓаат на други култури прават чудни работи, работи што ги зашеметуваат антрополозите, а на антрополозите им е работа да нѐ информираат за нив и, ако може, да ги објаснуваат.
Машката геј-култура, всушност, има долга историја на смеење на ситуации што на други им се ужасни или трагични.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Закинтос е, фала му на Бога, учен на етничка различност, па жителите секогаш сакаат да комуницираат со други култури.
„Светилка за Ханука“
од Томислав Османли
(2008)
Еден ден кога нужно ќе заминете од островов, ќе Ви биде жал што не сте се дружеле со луѓево.
„Светилка за Ханука“
од Томислав Османли
(2008)
Трагајќи по него, преку изучување на други култури, откривање на други искуства, контактирајќи, се споредува со нив, го осознава доброто, за дознае што е добро а што не - велеше старецот.
„Мудрецот“
од Радојка Трајанова
(2008)
Патуваат, разменувајќи мислења со други луѓе, откриваат други култури, запознаваат туѓи навики и карактерни особини.
„Мудрецот“
од Радојка Трајанова
(2008)
Постои на Балканот и една голема култура, една друга култура на луѓе кои успешно црпеле од западноевропската култура исто колку и од исламската култура, пренесена од Османлиите.
„Времето на козите“
од Луан Старова
(1993)
Како такви, овие места можат да демонстрираат поголема толерантност и можат да служат како „инкубатори на општествени промени“, како последица на послабиот традиционализам и постојаната конфронтација со другите култури. 3.3 Простор на моќ Способноста на границите да вклучуваат и исклучуваат, асимилираат и екскомуницираат, т.е. да дисциплинираат, покажува дека тие секогаш вклучуваат односи на моќ.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)
Феудалните јазици не даваат зборови или знаци што го поттикнуваат, толерираат или барем спомнуваат поимот еволуција во животот на земјата.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
3. За поттикнување фузија со други култури, и спојување со други медиумски јазици.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)