139. За жал, дури и кога Мисирков наведува конкретни цитати од други автори, никогаш не дава поблиски библиографски податоци.
„За македонцките работи“
од Крсте Петков Мисирков
(1903)
Веќе пред мене, некои други автори ги препознаа алхемиските содржини, поврзувајќи ги со авторовото несвесно, повеќе или помалку по примерот на Јунг, кој, како што е познато, ги разоткриваше сличните содржини во соништата на своите пациенти.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Затоа неговиот метод може да се нарече концептуален документаризам.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
И покрај врската со авангардата, Ворхол, како и другите автори во рамките на американскиот андерграунд, најзначајна врска воспостави токму со Холивуд, и тоа во негација на неговата естетика.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Разгледувајќи ги импликациите на оваа структура во смисла на нееднаквост, на едно друго место сугерирав дека, во нашата култура, се чини дека мажите сѐ почесто се „инструментите“ на нормализирачкото набљудување, додека жените почесто се субјектите на ова набљудување (White, 1989). okno.mk | Margina #4-5 [1994] 59
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Оваа исто така го забележале и други автори (пр. Hare-Mustin, 1990).
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Јас и порано, при прочитот на убави прозни сочиненија, од други автори, го имав задоволството како да читам најубава поезија.
„Захариј и други раскази“
од Михаил Ренџов
(2004)
Со приопштувањето на делата на Стојан Христов кон македонскиот литературен јазик и македонската литература се отвара значаен процес кој ќе ни ги врати значајните опуси на Анѓелко Крстиќ, Крстју Белев, Самуил Стрезов и уште други и други автори од македонско потекло и со силно појдовна македонска тема...
„Невестата на доселеникот“
од Стојан Христов
(2010)
Веројатно со текот на времето, ним ќе им се придружат и други автори чиишто имиња се присутни на страниците на оваа книга.
„МАРГИНА бр. 34“
(1996)
Имав чувство дека сум открил некакво ново значење, ново време на татковото низ моето враќање во Цариград и сум ја предал неговата порака на други автори слични по судбина и ориентација.
„Потрага по Елен Лејбовиц“
од Луан Старова
(2008)
Возможно ли е еден автор кој, како што веќе видовме, произлегува од една автентична говорна традиција, да учи толку интензивно и темелно кај други автори, особено кај оние што произлегуваат од една средина што не е, ниту духовно, ниту материјално, негова, иако е по многу белези блиска?
„Големата вода“
од Живко Чинго
(1984)
10 Митрев, исто така, упатува кон таа паралела, наоѓајќи објаснување за нејзиниото постоење но и за квалитетот на воздејството што кај Чинго го врши угледувањего на светската лигература: „Но колку и самороден талент, Живко Чинго не е и без угледување на други автори (...) Чинго знаел и како да го прифати туѓото без да му изневери на своето.
„Големата вода“
од Живко Чинго
(1984)
Во романот Времето на козите посебно ме плени специфичноста на балканскиот роман кој ми е познат и од други автори.
„Времето на козите“
од Луан Старова
(1993)
1981. Многубројни награди и почести во Италија, Порторико, Мексико,почесен докторат на Харвард.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
1980. Ја добива значајната Сервантесова награда во Шпанија.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Во февруари е објавена книгата Комплетни дела во соработка која ги содржи сите дела напишани со други автори.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Нова книга поезија: шифра.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)