За денешната публика се разбира не е веќе неопходно да ги поврзува пораките на Дишан со конкретни личности.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Или, со оглед на тоа што влакната се залепени со проѕирен селотејп на позадината на едно парче плексиглас, дали можеби имал намера да направи една далечна референца на “Големото стакло” (и дали можеби себеси се гледал како еден од додворувачите заробени под нејзината површина).
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Мал дел од денешната публика го дели ова негово мислење.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Неговото незадоволство од ова дело се должи и на фактот што тоа толку очигледно зависи од идеи претходно развивани во други негови дела, така што во него е неизбежен извесен степен на повторување, постапка од која Дишан се згрозуваше.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)