Таму ќе им биде потопло отколку да остануваат тука или да се качуваат на горната плоча.
„Исчезнување“
од Ташко Георгиевски
(1998)
Најверојатно се качуваат горе, на горната плоча.
„Исчезнување“
од Ташко Георгиевски
(1998)
За Борис Биџов се кажа дека е на горната плоча во другиот влез, каде што се сместил и Коста Ципата со својот накот.
„Исчезнување“
од Ташко Георгиевски
(1998)
Вангел вели На горната плоча имало место, Геле Колишев Богородица и нејзините деца горе се, ама ја тргнаа скалата, ја измолкнаа кај себе токму кога сакавме да призниме и ние.
„Исчезнување“
од Ташко Георгиевски
(1998)
Ќе најдам, ќе најдам, овде мора да има нешто толку долго и толку дебело што ќе стигне до горната плоча па после ќе видиме дали сам ќе се шириш!
„Исчезнување“
од Ташко Георгиевски
(1998)
Ѕидови наоколу, дупки за џамови и неколку столбови по средината што ја крепат горната плоча.
„Исчезнување“
од Ташко Георгиевски
(1998)
Насобраните жени и дечиња пред влезот на просторијата каде што ја поминаа ноќта се растргнаа наназад од таму од каде што излегле, талпата со помошта повеќе на силните раце на Чана си го најде патот до крајот на басамаците на првото свртување за до горниот кат, а потоа ја пуштија слободно да падне на работ од горната плоча.
„Исчезнување“
од Ташко Георгиевски
(1998)
Требаше не само да се тргне шарка околу себе и своите пљачки, туку со нешто таа шарка да се продолжи и нагоре, до горната плоча.
„Исчезнување“
од Ташко Георгиевски
(1998)
Останува да се открие, се разбира, утре, што крие горната плоча, и тоа ако се успее да се импровизира скала до неа.
„Исчезнување“
од Ташко Георгиевски
(1998)
Добра не остана многу оти веќе се стемнуваше а на горна плоча по темница не се оди оти скалата што ја поставиле Вангел Русјаков, Петре Караколев и Чана, не била многу сигурна, башка што нема, вели басамаци, туку летви напреку заковани.
„Исчезнување“
од Ташко Георгиевски
(1998)